Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Good News!

Good News!

Good News! by Dreamer566666
Good News! by Dreamer566666

Description

Description
Dreamer566666
Well.. LATE good news..
 
I was gonna post this last week, but I forgot to scan it...
 
Anyway my cat, Luna, WAS pregnant..
 
She already gave birth.. yesterday.. >.>
 
WE HAVE- 4 wittle kitties. I think they're all boys.... >.>.... YAY! I don't want anymore girl cats...
 
Current names: Weiss, Bang, Minky (incase of a girl).... need more names.. GIMME!

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 15
Category Cartoons » Xiaolin Showdown » Characters & Fanart » Villains (The Heylin) » Chase Young Media Graphite pencil
Date Submitted Time Taken
Views 1439 Reference
Favorites... 4 Keywords
Vote Score 2 License Berne Convention

Comments

Comments (15)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

lunathecat on October 20, 2007, 11:23:28 AM

lunathecat on
lunathecatthis picture is cool

Casandraelf on July 19, 2007, 1:36:23 PM

Casandraelf on
Casandraelfwhy not call one chase

rlkitten on May 28, 2007, 7:21:19 AM

rlkitten on
rlkittenoh- and I may be sorta late giving name sugestions- but Hero would be my choice fora lil boy cat
 
....it maks me thing of Link....mufufufufu...Hero...cute /\_/\

rlkitten on May 28, 2007, 7:19:59 AM

rlkitten on
rlkittenAWWW! I hate my step-dad for not leting us have any other animals besides fishy's (smelly) and rabbits (also smelly)
 
When I grow up- I WILL be the freakky kitten lady who lives down the street and there ain't nothin anybody can do about it!!!! I shall one day buy the cutest little kitten on the entire panet- and we'll be best buddies!!!!!!!

Tachzaruu on May 24, 2007, 4:03:05 AM

Tachzaruu on
Tachzaruuawsome! i love how chase is all SQUEEE! hm, how about terrel?

SkyGirl on May 20, 2007, 11:27:30 AM

SkyGirl on
SkyGirlyeah kittys

Koji45 on May 18, 2007, 5:30:48 AM

Koji45 on
Koji45YAY I LOVE kittens!!!! I had a cat named Milo, is that a good name! =D 
lol I love this pic XD *Faves*

ToxicTears on May 16, 2007, 7:54:00 AM

ToxicTears on
ToxicTearsCall them after food or something xD A lot off my animals are that...I eaven called one off my cats Peanuts xD
its funny ^-^;

JazmynMoon21 on May 15, 2007, 3:23:38 AM

JazmynMoon21 on
JazmynMoon21Haru!! NAME HIM HARUUUUUUU!!!

Dreamer566666 on May 15, 2007, 6:36:48 AM

Dreamer566666 on
Dreamer566666Haru= spring which is the current season.... I'll think about it..

DrakeGirlandLuna on May 14, 2007, 7:08:33 AM

DrakeGirlandLuna on
DrakeGirlandLunaHow about Mew, after the Egyptian cat god?

I recommend watching his/her/it's actions then naming it. For example, I have a dog named D.B. It stands for DumbButt because he's always acting like a spaz and running into stuff. :p

MidnightDarkness666 on May 14, 2007, 9:44:30 PM

MidnightDarkness666 on
MidnightDarkness666I hav a dog called Duke hes old and crap so we call him... CrapDog LOL ^-^