Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Heylin Trio SD

Heylin Trio SD

Heylin Trio SD by Dreamer566666
Heylin Trio SD by Dreamer566666

Description

Description
Dreamer566666
GOD! They're so ADORABLE! Especially Cynic!

I wanted to mess around with them, so yeah it ended with this.

Those Chinese writing might be wrong, sorry. I forgot what they say.

I think: Power, Evil... erm.. well >.> crap.. I forgot, I think Hate and Anger too.. but I don't know.

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 13
Category Cartoons » Xiaolin Showdown » Characters & Fanart » Villains (The Heylin) Media Graphite pencil
Date Submitted Time Taken
Views 1342 Reference
Favorites... 8 Keywords
Vote Score 3 License Berne Convention

Comments

Comments (13)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

animelover87 on February 25, 2008, 9:29:33 AM

animelover87 on
animelover87OMG! This is SOOO PRECIOUS! Chase is even more adorable then the original from XS! He puts him to shame and as for Cynic... Well, he's the epitome of cuteness! ALso, I'd never forget about Lao... He's obviously just as CUTE as the other two! Give him his props, Lao needs some love too you know! xD Besides, he makes an adorable Heylin! Infact, all three are special in their own way, and each have unique qualities about them to match! :D OMG! Chase's face looks so sweet and innocent here! HA! That's so misleading Dreamer! XDDD *Lol*

~Meshiru: 'This never gets old to me!' (I am however, beginning to lose count of all the art I commented on from your gallery all together in just one day!) XDDD *takes a long breather after writing everything in one sentence!*

ZhangHe0 on August 28, 2007, 5:39:19 AM

ZhangHe0 on
ZhangHe0SOOO FREAKIN' ADORABLE!!! CHASE IS MINE! *huggles Chase and steals him away turning him into a plushie* XDDDDD

rlkitten on August 22, 2007, 2:39:04 PM

rlkitten on
rlkittenKAWAII!!!

MidnightDarkness666 on August 20, 2007, 11:18:52 PM

MidnightDarkness666 on
MidnightDarkness666Cynic looks happy!

Koji45 on August 11, 2007, 2:33:19 PM

Koji45 on
Koji45AH! So Awesome!! Cynic is the best! xD....but he's really hard to draw grrrr
lol *FAVES* =D

mrsaturn123 on August 11, 2007, 6:56:35 AM

mrsaturn123 on
mrsaturn123Shweet! I like Cynic, he's coolio. *faves*

MeMewSun on August 11, 2007, 3:13:51 AM

MeMewSun on
MeMewSunOMG! THEY ARE SO CUTE! MeMewSun Avatar: Lumiere

phantomangel13 on August 5, 2007, 10:17:05 AM

phantomangel13 on
phantomangel13Question: What's SD? I've been wondering that for awhile now.

Dreamer566666 on August 8, 2007, 8:11:06 AM

Dreamer566666 on
Dreamer566666Super Deformed... aka Chibi XD

SkyGirl on August 7, 2007, 7:34:40 AM

SkyGirl on
SkyGirlwow thats just 2 cute 4 words

DawnyaBURN on August 6, 2007, 4:29:04 PM

DawnyaBURN on
DawnyaBURNLOL WAIT DOES SD MEAN SUPER DEFORMED?

:D