Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Such a Gorgeous Nightmare

Such a Gorgeous Nightmare

Such a Gorgeous Nightmare by SweetxinsanityxSarah
Such a Gorgeous Nightmare by SweetxinsanityxSarah

Description

Description
SweetxinsanityxSarah
http://www.youtube.com/watch?v=bkanuz5PfNE

Nyaaaaaah back in a Vannie mood again. xD
So yeah just had to draw him after I was inspired by a shirtless shot of him over in DA. I thought "hmmm I can make him look sexier I bet." and BAM! Here he is teasing da ladies. =P

But yeah rather proud of this, the hands were kinda tricky though...but you know me and hands lolz. But his body came out puuuuurfect; especially those slender sleek hips, nummy tummy, oh and that teasing grin, wewwwWWT! 83

Anywhoz, view and comment..and Van might just show more. -eyebrow waggle-

General Info

General Info
Ratings
N
Comments 10
Category Games » - by Publisher » Square-Enix » Kingdom Hearts series Media Colored Pencil / Crayon
Date Submitted Time Taken 3 hrs
Views 726 Reference Vanitas screens for skirt and suit
Favorites... 3 Keywords , , , , , , , ,
Vote Score 4 License Berne Convention

Comments

Comments (10)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

Wolf-Chan_Wah on November 24, 2011, 1:21:58 PM

Wolf-Chan_Wah on
Wolf-Chan_Wah*o* -points dramaticly at the title-
I KNOW TAT SONG xD!
sageh likes his hair -w-

SweetxinsanityxSarah on November 25, 2011, 11:40:36 PM

SweetxinsanityxSarah on
SweetxinsanityxSarahYush that song ish luff, Escape the Fate for the win! x3

Hehe thanks, me luffs his hair too. =D

Tinkster on October 31, 2011, 6:09:58 AM

Tinkster on
Comment Deleted

SweetxinsanityxSarah on October 31, 2011, 7:34:09 AM

SweetxinsanityxSarah on
SweetxinsanityxSarahHehe if you think this is hot, wait til you see the Neko pic I have in store of him. x3

lashanta22 on October 25, 2011, 1:32:30 PM

lashanta22 on
lashanta22You did a lot better with his hair than I did lol LOVE that grin and the clothes. Black and red go well together.

SweetxinsanityxSarah on October 25, 2011, 11:50:10 PM

SweetxinsanityxSarah on
SweetxinsanityxSarahOn him, YES x3

And his hair is second nature to draw for meh since I've been drawing Sora forever lol. xP

lashanta22 on October 26, 2011, 7:27:17 AM

lashanta22 on
lashanta22lol I hardly draw sora but i should more often^^

Baronsgirl on October 25, 2011, 4:19:11 AM

Baronsgirl on
Baronsgirlthat looks like whats his face. Uh...Anti-Sora.

SweetxinsanityxSarah on October 25, 2011, 5:27:56 AM

SweetxinsanityxSarah on
SweetxinsanityxSarahAh but it's not, tis Vanitas from Kingdom Hearts Birth by Sleep! xP

http://s827.photobucket.com/albums/zz193/SweetInsanityOriginals/Kingdom%20Hearts/?action=view&cur...