Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Blue Hair

Blue Hair

Blue Hair by hvite_devil
Blue Hair by hvite_devil

Description

Description
hvite_devil
So, I've been practicing some more outside my zone! Because of my blindness for my own errors I thought I could post it here and let you be my criticizers.

Constructive criticism is welcome (compliments too, of course)!!


Song:
Sonata Arctica - Shy
http://www.youtube.com/watch?v=JxZcFArCeKs

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 20
Category Miscellaneous » Characters » Male » Young Adult (19-29) Media Digital drawing or painting
Date Submitted Time Taken
Views 907 Reference
Favorites... 2 Keywords , , ,
Vote Score 4 License Berne Convention

Comments

Comments (20)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

luckylace222 on December 3, 2010, 8:38:39 AM

luckylace222 on
luckylace222Much bluuueenesss. The lip line seems to harsh- you could soften it up and blend the lines in more. :PPP There could be more apparent texture I mean! Great work though! The hair looks so luscious!

hvite_devil on November 13, 2012, 12:07:08 PM

hvite_devil on
hvite_devilThank you so much for constructive critisism and praise! =)

luckylace222 on November 14, 2012, 8:54:46 AM

luckylace222 on
luckylace222LOLOLOLOL almost two years late! Hows that crazy country going for you? 

hvite_devil on November 15, 2012, 2:14:36 PM

hvite_devil on
hvite_devilSeriously.. Wow I didn't notice 2 years have passed since I last visited this site. o_o Hahaha! Well.. sorry for the late reply! XD Yeah well you know, building up my future an stuff. Not much time for anything else. =P

preed on May 28, 2012, 5:30:00 PM

preed on
preed...I freaking love those eyes~~ *Faves*

hvite_devil on November 13, 2012, 12:07:30 PM

hvite_devil on
hvite_devilThank you! =)!!

SamElmis91 on August 6, 2010, 1:10:39 AM

SamElmis91 on
SamElmis91WHAAA sexy hair XD I Love his hair so much. it looks so silky and soft and REAL!!!! omg such lovely dreamy eyes *__* u improved so much wow.
btw ur shading work is so amazing and it keeps getting better and better .
are you going to name him? ^_____^

hvite_devil on August 6, 2010, 2:04:52 AM

hvite_devil on
hvite_devilThank you sooo much!!^^ Awwww, you're so sweet! My siss told me the only error was that his hair was too big on the right side, is it noticeable? Be honnest! O.O
Yeah, I've been thinking of naming him, but am horrible with names..XD Got any suggestions?

SamElmis91 on August 6, 2010, 4:12:45 AM

SamElmis91 on
SamElmis91just a little bit. i only notice once u
told me XD ummmmm lemme
think... what do you think a bout
kyle..? or Conner i dunno >< you
have a fav letter?

hvite_devil on September 15, 2010, 9:44:30 PM

hvite_devil on
hvite_devilHaha XD Got a name for him yet?

hvite_devil on August 7, 2010, 5:18:30 AM

hvite_devil on
hvite_devilHmmm, that would have to be...A! =P

ShadowPrincess1982 on August 6, 2010, 6:18:44 AM

ShadowPrincess1982 on
ShadowPrincess1982Wow! This is really amazing! He's so ooberly hot! I love his hair...so beautiful...RAWR! As for a name suggestion....hmmm...how about Damien....he just looks like a Damien and the name even sounds hot, so since he's hot it would be perfect...lol. :P

hvite_devil on August 7, 2010, 5:19:32 AM

hvite_devil on
hvite_devilThank you for the compliments!^^ Hehe, thank you for the suggestion, but I just left the decision to Sam beneath you =P Tell you what next time I'll let you get to decide!

lashanta22 on August 5, 2010, 9:07:02 AM

lashanta22 on
lashanta22pretty hair color. almost like a blue black

hvite_devil on August 6, 2010, 2:02:56 AM

hvite_devil on
hvite_devilThanks! =)

lashanta22 on August 6, 2010, 7:19:20 AM

lashanta22 on
lashanta22welcomes^^ ya know i dyed my hair that color once lol but my hair did not hold it:(

hvite_devil on August 6, 2010, 7:42:18 AM

hvite_devil on
hvite_devilAwww, that's too bad =/ I think different colors (not like blue, light etc) looks cool on irl people =P

lashanta22 on August 6, 2010, 11:24:36 AM

lashanta22 on
lashanta22yea i love multi-colored hair!!! it looks awesome

VictoriaZepeda on August 5, 2010, 7:59:59 AM

VictoriaZepeda on
VictoriaZepedaVery nice and I love his hair ^^

hvite_devil on August 6, 2010, 2:02:46 AM

hvite_devil on
hvite_devilThank you =)