Logo

Advanced Search
Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?
Sesshomaru by sesshomaru_girl04
Sesshomaru by sesshomaru_girl04
Vote: [vote up] [vote down]
Description
sesshomaru_girl04
*he he* This is one of the best screen caps from episode 20. =D Just thought I'd draw it and share it.
General Info
Ratings
None
Comments 10
Category Anime/Manga » Inu-Yasha series » Character Fanart » Sesshoumaru Media Unspecified
Date Submitted April 30, 2004 1:51:06 PM Time Taken
Views 2357 Reference
Favorites... 14 Keywords
Vote Score 0 License Berne Convention
Comments (10) RSS Feed

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

lil_Kino_Makoto28 on December 29, 2005 1:09:07 PM
lil_Kino_Makoto28
*drools* SOOOO HOTT *drools* me likie *faints*
alonleywolf on July 14, 2005 6:46:36 PM
alonleywolf
sooOOOoo hot *falls over*
SesshyBaby on November 19, 2004 6:22:29 AM
SesshyBaby
*agrees with HardCore* *nods* Yup, definetely need to strip him down...^-^ Great piccie and yes that is one of the best pics EVER!

-Kag
sesshy4189 on October 11, 2004 5:19:07 PM
sesshy4189
i defenatly agree this is the best screencap^^ ireally like it its well drawn and shaded now excuse me as i drool on the keyboard *drool*
Anime-Chick on October 1, 2004 4:55:24 AM
Anime-Chick
NICE
XxX_izzie_XxX on August 15, 2004 8:30:28 AM
XxX_izzie_XxX
nice picture!
HardCoreInuyashaFanatic on July 23, 2004 3:40:48 AM
HardCoreInuyashaFanatic
AAAAAAAh! Why does he need so much damn armour anyway! Nobody can catch him!! Grrr! *Plans to strip Sesshoumaru down... when she can catch him!* DAMNIT! I loved the screencap, and I love the effect of it being in black and white. Yay! Go nakey Sesshoumaru!
Tore on May 2, 2004 4:29:30 AM
Tore
O.O *stares* holy crap........*drools* that is the best screen cap!!!!!!!!!!! good job!!!!!!
Thaliel on April 30, 2004 8:24:22 PM
Thaliel
Hmmm, nice *swoons*
Inumaru on April 30, 2004 9:10:07 AM
Inumaru
!!!!!!!! Thank you! Someone who agrees with ,me that that was the best episode/screencape ever! *sighs* *saves*