Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Extra Zelda Bonus Comic

Extra Zelda Bonus Comic

Extra Zelda Bonus Comic by Rinkuchan
Extra Zelda Bonus Comic by Rinkuchan

Description

Description
Rinkuchan
@____@!!! sorry big file.....i dont want to post it individually. XD >.<
(the comic didnt turn the way i wanted it to be....T.T i wish i had more time to work on it in school TT.TT)

READS LEFT TO RIGHT, TOP TO BOTTOM!

GOING TO ACEN TOMORROW! YAY! @W@

i got a lot to say about this comic. first of all, this was my final for school. i convinced my teacher to do this haha im obsessed. so i killed two birds with one stone. haha.

i noticed link is in like every page OMG~~~ DB XDD <333
i gave all of them a new look, with new attire. i used links cloths from my future link pic lol. ok ok the first page i knew something was wrong...link gripping on the sword on his right hand---NOOOOOOoooooo well i referenced from the manga so i guess me and the manga artists is wrong. lol. DOH. hahaha third page Ganon is like +_+ dooohhh~~~

my favorite page is page 8 and my least is the 11th page.

theres 13 pages...but really im not done....i was suppose to add a 3 more pages but you know what i decided to end it there so you guys can tell me what you predict will happen. hahaha ill tell you mine::: link takes out his arrows and zelda uses her power at the same time Zelda: "Ready?...Aim....FIRE!" and stuns ganon. AHHHHhhhhhh (with an epic scene, zelda and links power form into one blow) lol and link gives a final blow with his MS Link:::"GO BACK TO HELL GANON!" XDDD hahaah i guess. then Zelda glomps injured link from behind Zelda:Thanks again." then gives him a kiss on the cheek or peck on the lips lol XDD i dunno @///@~~ and THE END

time used::: little by little in 2 weeks
Referenced used: Zelda manga OOT volume 1 and 2. and Bleach manga for fighting scenes.
TOOLS: toned markers and pen
sorry if its soooo messy. its hard to work small....its actual size is 5X7 or something DB and sorry the lines are crooked.

tell me if it''''s confusing. the hard thick lines seperate each page. kk later gotta prepare for anime convention tomorrow WOOOHHHHHOOOOOOOHH!! *DANCES*

this is fanbased work.
The Legend of Zelda (C) Shigeru Miyamoto
Art by :iconzeldafanatic: ^.^

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 8
Category Comics » - Original Comics » - Characters & Fanart Media Other drawing
Date Submitted Time Taken art notes
Views 1023 Reference in note
Favorites... 0 Keywords , , , , , , , , , , , ,
Vote Score 3 License Berne Convention

Comments

Comments (8)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

Yotsuba on August 22, 2009, 3:00:20 PM

Yotsuba on
YotsubaO.O OOOOO!!! I likey it. <D

Pocky_PixieSticks_Anime on June 21, 2009, 1:30:12 PM

Pocky_PixieSticks_Anime on
Pocky_PixieSticks_Animewow! that's really cool! go Link! =^_^= *gives pocky and pixie sticks*

Rinkuchan on June 21, 2009, 1:32:26 PM

Rinkuchan on
Rinkuchan@W@ @3@ THANKS! :3

pikachupikami on June 20, 2009, 5:51:52 AM

pikachupikami on
Comment Deleted

Rinkuchan on June 20, 2009, 3:27:23 PM

Rinkuchan on
Rinkuchanthanks

QueenofRed on May 8, 2009, 1:19:02 AM

QueenofRed on
QueenofRedwoah :O this comic is really cool its the first time I've ever seen someone do something like this :D you did a great job too ^^
TEN BZILLION STARZ!! :P
Random Simon Cowell in the background: well let me tell you i think it was like going to a wedding with Karoke night-
Me: *bashes Simon in the head* don't pay attention to him he's just i bit confused lol
Paula: YOU LOOK GREAT!!! *dances like crazy lady* GO GO GO GO GO GO GO-
Me: *hits her over the head with the mic*
Paula X.X

Rinkuchan on May 10, 2009, 8:21:53 AM

Rinkuchan on
Rinkuchanoh first time? oic lol. thank you very much!

lol haha american idol. haha.

QueenofRed on May 11, 2009, 1:12:56 AM

QueenofRed on
QueenofRedsure ^^