Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Crossed Paths

Crossed Paths

Crossed Paths by Seifer-sama
Crossed Paths by Seifer-sama

Description

Description
Seifer-sama
This was also requested. ^^ What else can I say about it... oh I know. ^^ Sano turned out awesome. Lol. ^^

General Info

General Info
Ratings
None

Category Anime/Manga » Rurouni Kenshin
Date Submitted
Views 12110
Favorites... 208
Vote Score 8
Comments 86
Media Colored Pencil / Crayon
Time Taken
Reference

Comments

Comments (86)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

GingerFreak20 on April 11, 2009, 12:58:22 AM

GingerFreak20 on
GingerFreak20Drools...(slaps self to regain control) normally I'm not a fan of sano, but you've made him look hot! Kenshin still is my fav tho.

Animaker131 on December 21, 2008, 12:29:28 PM

Animaker131 on
Animaker131Holy Crap!!!! This is AWESOME!!!!! They look SOOOOO much cooler than on the show! GREAT JOB! C3
*fav*fav*fav*fav*fav*fav*fav*

eriepilot44 on August 9, 2007, 4:35:11 AM

eriepilot44 on
eriepilot44this is awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!

i love kenshin! he is sexay!

luckylace222 on August 7, 2007, 3:14:56 AM

luckylace222 on
luckylace222xD SANO LOOKS FREAKIN SEXAH!!!

zeldaiskool on March 24, 2007, 9:48:36 AM

zeldaiskool on
zeldaiskoolYay, bishounen-tachi (beautiful boys)!! Wonderful work. Only...isn't Kenshin's blade supposed to be backwards??

Sephychild on January 10, 2007, 6:35:30 AM

Sephychild on
SephychildAwesome job Very amazing XD

HimuraKamatari on November 15, 2006, 11:33:10 AM

HimuraKamatari on
HimuraKamatari^______________________^ I love this so much!! Your are so good!!!!! Awesome!!! *favs*

EccentricSoul on September 18, 2006, 7:54:37 AM

EccentricSoul on
EccentricSoulO_______o

yexix01 on September 12, 2006, 12:10:57 PM

yexix01 on
yexix01Nice pic!! I lov it ^^

QueenOfJealousHearts on August 20, 2006, 10:25:08 PM

QueenOfJealousHearts on
QueenOfJealousHeartsKENSHIN...SO HOT...SO HOT...! *eyes bleed from the hotness* And Sano's not too bad looking here, either...xD Meh heh...awesome work. *falls down before you*