Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Metalheads and Dark Eco (Oh my?)

Metalheads and Dark Eco (Oh my?)

Metalheads and Dark Eco (Oh my?) by Sennia91
Metalheads and Dark Eco (Oh my?) by Sennia91

Description

Description
Sennia91
Ugh this one got rejected the first time, ugh again. I got to remember not to make them more than 600px wide... *bangs head on desk* Me knows that metalheads arent most peoples fave charries in Jak II, but ya gotta admit that they're pretty friggin auesome enimes! ^.^ I made teh background on Jasc PaintShop Pro and then edited the metalhead in there too, then well, I put him in there, heh. Good, eh? Meesh likes it. That's supposed to be dark eco in the back if you didnt notice. Feel free to *try* to hug him!

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 12
Category Games » - All Titles » Jak & Daxter series » Jak 2 » Metal Heads Media Unspecified
Date Submitted Time Taken
Views 2041 Reference
Favorites... 9 Keywords , , , , , , , , ,
Vote Score 0 License Berne Convention

Comments

Comments (12)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

Kathna on November 12, 2006, 2:41:09 AM

Kathna on
KathnaSaveet. ^_^ I'm practiceing metal heads right now for my reasons... I plan to be doing a BIG picture soon.

Storm_Dragon on March 20, 2006, 11:22:55 AM

Storm_Dragon on
Storm_Dragonomg this is soooooooo kewl! great job!! you should draw more metalheads!! awww i want one now.... *begs parents*
^.^

CorkSkrew on December 22, 2005, 2:09:30 PM

CorkSkrew on
CorkSkrewOMG! It's so cute! Metalheads are better than Jak. Although I keep wanting to call them Meatheads... I wish there was a game that you could be a Metalhead.

CanIGetAWitness101 on May 21, 2005, 11:37:43 AM

CanIGetAWitness101 on
CanIGetAWitness101sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet...

LukeBlaziken7 on May 18, 2005, 12:33:09 PM

LukeBlaziken7 on
LukeBlaziken7let me tell u....this is one interesting pic.....oh and do you take requests?

little_Light_Dark_Artist on April 3, 2005, 4:59:13 AM

little_Light_Dark_Artist on
little_Light_Dark_Artistmadd sick it is uhhhhh cute lol great work

Hidden_Shadow_13 on April 3, 2005, 4:58:06 AM

Hidden_Shadow_13 on
Hidden_Shadow_130_0...wow...:D KITTY!!!!!!...haha...sick drawing..i like the way u did the dark eco in the background

DylanSanders959 on January 4, 2005, 4:41:14 AM

DylanSanders959 on
DylanSanders959cutie ! very cool

Deadly_Lycan on September 10, 2004, 5:57:43 PM

Deadly_Lycan on
Deadly_LycanOMG I LOVE SWIPERS!! yes it is cute hehe! dot mind me i think snakes are cute CUZ THEY ARE!!! FAVES!!

_Krimzon_Guard_ on July 29, 2004, 4:38:59 PM

_Krimzon_Guard_ on
_Krimzon_Guard_I faved too !!! its awsome !