Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Lestat De Lioncourt

Lestat De Lioncourt

Lestat De Lioncourt by kylaVegeta
Lestat De Lioncourt by kylaVegeta

Description

Description
kylaVegeta
This is Tom Cruise as Lestat De Lioncourt. I abolutely love this movie!!! He did a wicked job portrayin Lestat. (better then Stuert Townsend in my opinion.) This is my latest pic... Still kinda old. So ENJOY!!!

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 8
Category Movies » Interview with a Vampire Media Colored Pencil / Crayon
Date Submitted Time Taken don't remember
Views 823 Reference interview with the vampire poster
Favorites... 1 Keywords , ,
Vote Score 2 License Berne Convention

Comments

Comments (8)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

KakaSakuLove on March 8, 2011, 12:38:55 PM

KakaSakuLove on
KakaSakuLovethe shading is excelent! truly remarkable!

excelent job :)

kylaVegeta on March 8, 2011, 12:45:17 PM

kylaVegeta on
kylaVegetaawww thank you. I'm quite proud of this pic.

luckylace222 on July 3, 2010, 4:37:03 AM

luckylace222 on
luckylace2228D Everyone loves Tom Cruise.

FANCY GENTLEMEN SLASH!

kylaVegeta on July 3, 2010, 7:31:47 AM

kylaVegeta on
kylaVegetalol I think that the only movie I've seen all the way through wid him in it is Interview... I loved him in it.

CrazyForJapan123 on June 16, 2010, 3:54:04 AM

CrazyForJapan123 on
CrazyForJapan123Amazing!!!! O: I wanna watch that movie so bad T.T I remember watching a part of it a loooong time ago. Seems so interesting. I must find the movie somewhere and watch it ;>.> *is determined* Great job on the drawing though, I can't draw realistic portraits worth crap xD

kylaVegeta on June 16, 2010, 4:53:02 AM

kylaVegeta on
kylaVegetalol It took me lots of practice... And the movie is sooooo good it fallows the book really well. You could probably find it at any video store... It has sooo many cool people in it. Tom Cruise, Brad Pitt, Antonio Bandaras, Kristen Stuert, and some other people that I can't remember right now... lol.

CrazyForJapan123 on June 16, 2010, 4:55:48 AM

CrazyForJapan123 on
CrazyForJapan123Well thanks for letting me know!! I'll definitely try to watch it within the next week ^.^

kylaVegeta on June 16, 2010, 5:32:44 AM

kylaVegeta on
kylaVegetalol no problem. I hope you enjoy it. Hopefully all stores juss not the ones where I live have it... Its a 1994 Warner Brothers Movie. (I'm pretty sure its Warner Bros...) XD