Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Sora's Puppet Show

Sora's Puppet Show

Sora's Puppet Show by CherryShock
Sora's Puppet Show by CherryShock

Description

Description
CherryShock
Ok, I need mental help, but it's funny, right? Riku's seksay as a sock puppet!

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 104
Category Games » - by Publisher » Square-Enix » Kingdom Hearts series » Fan Comics (doujinshi) Media Unspecified
Date Submitted Time Taken
Views 13145 Reference
Favorites... 206 Keywords
Vote Score 3 License Berne Convention

Comments

Comments (104)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

nupinoop296 on April 27, 2008, 4:35:48 AM

nupinoop296 on
nupinoop296I want a Riku sock puppet...

punkiemonkie on January 22, 2008, 4:03:28 PM

punkiemonkie on
punkiemonkieLMAO! So funny and adorable at the same time!

Saphirewolf on August 18, 2007, 10:30:47 AM

Saphirewolf on
SaphirewolfXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD thats funny XD

drawingfreak785 on April 17, 2007, 10:28:01 AM

drawingfreak785 on
drawingfreak785HAHA THAT iS GOOD!!

kidwhoiswierd22 on February 28, 2007, 6:43:02 AM

kidwhoiswierd22 on
kidwhoiswierd22im suprised riku hasnt killed him yet

PunkWolfGirl on January 3, 2007, 5:47:06 AM

PunkWolfGirl on
PunkWolfGirlLMAOOOOOOO

Sasukesgirlfriend on November 5, 2006, 3:08:31 AM

Sasukesgirlfriend on
SasukesgirlfriendMe:
*laughs really hard*

One of my friends: What
is s-*dies from laughing*!

StarXIII2006 on July 24, 2006, 9:01:04 AM

StarXIII2006 on
StarXIII2006IF YOU Want to see my stories type Crossover Darkheart under stories and put all captions on moderate LOOK AT MY STORIES NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

StarXIII2006 on July 20, 2006, 5:17:21 AM

StarXIII2006 on
StarXIII2006HAHAHAHAHAHAHA FUNNY FAVS!!!!!!!!!!!!!

Darkheart: YEP HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

Cream: Whats so..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

Pencil_Drawn_Wolf on July 18, 2006, 5:54:37 AM

Pencil_Drawn_Wolf on
Pencil_Drawn_WolfxD That's hilarous!

popupsmustdie92 on July 15, 2006, 1:56:27 PM

popupsmustdie92 on
popupsmustdie92Woot! That is ADORABLE!!! Kee! Coo!! *faves*

animegurl77 on June 27, 2006, 1:10:28 PM

animegurl77 on
animegurl77thats so funny&cute,its cutny...O.O,im ok.i like how u made him tape the faces on the other dolls.its so funny*faves*

MaxLightning1 on June 20, 2006, 1:03:16 PM

MaxLightning1 on
MaxLightning1you dont need help.hehe(picking up the phone and dialing 911)

ZidanesGirl on June 19, 2006, 5:33:00 AM

ZidanesGirl on
ZidanesGirlHahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!! It's so funny I can't stop laughin my @$$ off *continues to laugh*

BamMargerita on June 16, 2006, 5:46:06 AM

BamMargerita on
BamMargeritaBrilliant. Cheers.

crimzonbeauty01 on June 11, 2006, 3:54:30 AM

crimzonbeauty01 on
crimzonbeauty01haha! thatz so cute!

KyosGirl on June 8, 2006, 11:27:54 AM

KyosGirl on
KyosGirlSo adorale and so funny>^-^

LadySymphonia on June 6, 2006, 8:00:44 AM

LadySymphonia on
LadySymphoniaIt's fun to learn cause knowledge is power!

darc on May 31, 2006, 8:57:54 AM

darc on
darcHahaha! This is so FUNNY! Hahahahaha!!!! I will explode from laughter!! Hahaha*explodes* ...ha....ouch...Not again! 
 
*faves :3

Links_REAL_girlfriend on May 29, 2006, 1:27:26 PM

Links_REAL_girlfriend on
Links_REAL_girlfriendRIKU DOESN'T SMELL FUNNY! SORA UR A DUMBA**! i wonder wat Riku does smell like... *daydreams*

hot_sonic on April 3, 2006, 6:47:22 AM

hot_sonic on
hot_sonicOMG!!! HAHAHAHAHA!!! SO FUNNY! IMMA DIE LAUGHIN!!!! HEEHEEEHEE!!! XD IT'S SO FRUGGIN AWESOME! SORAXKAIRI. o.o *favs*

SoloAzume on March 30, 2006, 6:07:27 AM

SoloAzume on
SoloAzumeXD *laughs her head off* Sora, I don't remeber you looking like that in-
Sora: SHHHHH....!

dont_ever_quote_Mark_Twain on March 18, 2006, 4:56:17 AM

dont_ever_quote_Mark_Twain on
dont_ever_quote_Mark_TwainHes really cute in the bottom panel!!!!

AnimeSk8erChick on March 6, 2006, 11:18:23 AM

AnimeSk8erChick on
AnimeSk8erChicklol riku DOOOOOES have girly hair!!!! lol ur comic rocks. ^_______^

Lolanthe on March 3, 2006, 3:51:17 AM

Lolanthe on
LolantheSexay Riku sock puppet... yup!

kokogurl on February 9, 2006, 8:30:38 AM

kokogurl on
kokogurli went to that potterpuppetpals.com and its so frikken funny!this is funny too i luv the sock puppet

VeckyChan on September 28, 2005, 1:54:36 PM

VeckyChan on
VeckyChanHahahahahahaha Soraaa's sock puppet showwwwww! The title of this picture caught my attention! SO FUNNY!!!

The_Swayz on August 7, 2005, 3:35:35 PM

The_Swayz on
The_SwayzLMFAO!ROFL!LOL!HAHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAH THIS IS SO FUNNY!!! FUNNIEST COMIC I HAVE EVER EVER READ!! I LOVE IT!!YOU ARE AWSOME!

xXxSweetAyferxXx on August 4, 2005, 8:55:54 PM

xXxSweetAyferxXx on
xXxSweetAyferxXxHaha its so funny *fals from chair* lol *faves*

Kupo on June 8, 2005, 12:09:39 PM

Kupo on
Kupoomg! i cant stand it, ur so good! it doesn't seem like enough to just putu n my favs. i want to put all ur stuff in my favs, its so funny!

Fait_is_upon_us on May 23, 2005, 5:28:25 AM

Fait_is_upon_us on
Fait_is_upon_usPUPPET SHOWS ARE AWESOME!!!! EVEN WITH SORA!!!!!!

queen_of_technology on April 23, 2005, 4:34:40 AM

queen_of_technology on
queen_of_technologyKairi was a barbie?!?!.......................She looks weird as a doll.*laughs @$$ off,literaly*

VeckyChan on March 23, 2005, 1:42:25 PM

VeckyChan on
VeckyChanHahaha!

WingsOfDarkness137 on January 31, 2005, 6:46:16 AM

WingsOfDarkness137 on
WingsOfDarkness137XD!!! LMAO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*four years later* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! OMG THIS IS SO HILARIOUS!!! +faves+

blue_dragon35 on January 15, 2005, 5:12:21 AM

blue_dragon35 on
blue_dragon35lol thats really hilarious but i HATE sora.i hope he burns in hell with nothing to do but rape satan!!!!!!!!!!!!!!


**faves**

miko_yaoi_luver on January 5, 2005, 7:38:24 AM

miko_yaoi_luver on
miko_yaoi_luverHEE! RIKU GOTS GIRLY HAIR! {starts giggling like an idiot} I love it. {giggles} Girly hair. HAHAHAHAHAHAHAHAH! {continues for about an hour}

Whew! Can't breathe.

Cara on December 21, 2004, 9:58:01 AM

Cara on
CaraXD Awesome. Here have a donut. *shoves a donut down your throat*

CrimsonSkies on December 9, 2004, 5:22:03 AM

CrimsonSkies on
CrimsonSkiesOMG LOL!!!

sock_puppet_riku on December 9, 2004, 4:41:52 AM

sock_puppet_riku on
sock_puppet_rikuHehe! I love this pic! It inspired my name :P

Anonymous_Chick on November 11, 2004, 11:18:36 AM

Anonymous_Chick on
Anonymous_ChickI love the sock!

SeanHalnais on November 11, 2004, 5:04:33 AM

SeanHalnais on
SeanHalnaisSora: "Now that is funny."

Riku: "Yeah?! You wouldn't think so if you were the sock puppet!"

Sora: "But it isn't is it."

Riku: "Some times I wonder if you can be a bigger fumbducker than you are now!"

Sora: "Ah Gee! Thanks!"

Riku: "That's wasn't supposed to be a compliment!"

LDreamNinja on November 7, 2004, 4:35:10 PM

LDreamNinja on
LDreamNinjaFavifies. hilarious! Make a second!

Rinii on October 24, 2004, 2:13:51 PM

Rinii on
Riniio my crap, thats hilarious

Aeris_Darkwood on September 27, 2004, 8:00:51 AM

Aeris_Darkwood on
Aeris_DarkwoodVery Nice ^-^ Keep up the good work

sora_lala on September 11, 2004, 10:25:31 AM

sora_lala on
sora_lala*dies laughing* X________x *FAVS*

Violet_Eyes_Crimson_Tears on September 9, 2004, 8:09:05 AM

Violet_Eyes_Crimson_Tears on
Violet_Eyes_Crimson_TearsHAHAHAHAHA<br />
AWESOME JOB<br />

stargazer3591 on August 17, 2004, 10:43:55 PM

stargazer3591 on
stargazer3591THAT IS SO FUNNY! HAHAHAHAHAHA! I LOVE YOUR WORK, IT JUST ALWAYS FUNNY! +to favs

HybridMoon on August 14, 2004, 3:53:06 PM

HybridMoon on
HybridMoonOMG!! So funny! Sora wishes that was the way things really were, doesn't he? (add to faves)

guardianofanime1115 on August 13, 2004, 2:42:27 AM

guardianofanime1115 on
guardianofanime1115wow more than 300o comments...............hillarious

rikuschick on August 2, 2004, 7:40:59 PM

rikuschick on
rikuschickOh man. I could really see Sora doing that!! XD

Sangmo on August 1, 2004, 3:36:50 AM

Sangmo on
SangmoPIE!!! (don't ask first thought)

SonicManiac on July 27, 2004, 6:09:12 AM

SonicManiac on
SonicManiacLOLOLOL!!! *falls off chair and dies laughing* Too funny! *adds 2 faves*

ren_fan on July 26, 2004, 7:53:05 AM

ren_fan on
ren_fanHAHAHAHA! That's a great idea. LOL. ^_^

Akien on July 13, 2004, 9:21:36 AM

Akien on
AkienO.O....*Dies laughing*

Avenue_Strife on June 11, 2004, 5:44:09 PM

Avenue_Strife on
Avenue_StrifeLIE SORA LIE! GOOD JOKE! SORA CAN LIE!

Kanga on June 8, 2004, 11:00:03 PM

Kanga on
KangaROFLMAO!!!! I luv it!!!!

KikaiderNegative on June 8, 2004, 3:30:21 AM

KikaiderNegative on
KikaiderNegativegreat, thats just thwe single best thing i have seen, it made my crappy day

SmmrSalsa on June 4, 2004, 3:11:30 PM

SmmrSalsa on
SmmrSalsaOH wow that is soo funni!!! why didnt i think of tht!!??<br />
*loves yur pic*

Taina_Kumori on June 3, 2004, 2:06:21 AM

Taina_Kumori on
Taina_KumoriGyaaah!! Thats sooo funny!!! i love sora and riku!! XD *favs*

orange_head on May 22, 2004, 2:59:56 PM

orange_head on
orange_headWow! You are the master at funnyness! I luv u maun!

Tinkybellrox on April 10, 2004, 11:32:40 AM

Tinkybellrox on
TinkybellroxMe: OHHH RIKUS PUPPET IS SEKSI!!<br />
Allie: Find another word will ya?<br />
Me: STFU SEKSI PUPPET!!!<br />
Victoria: Im not even gonna ask..<br />
<br />
-lol meh new word is seksi.. Thats just me and my random ness!

Ifrit-YoukaiSei on March 29, 2004, 6:17:31 AM

Ifrit-YoukaiSei on
Ifrit-YoukaiSeiXD That's so funny! *adds pic to favs aswell as the artist*

Ribbit on March 8, 2004, 2:15:18 AM

Ribbit on
RibbitLMAO!!!!! DRAW MORE! please.... lol

vash_and_wolfwood on March 4, 2004, 10:08:17 AM

vash_and_wolfwood on
vash_and_wolfwoodWHOOT!thats funny.another 1 4 the favs.

Kirara7 on February 27, 2004, 12:16:29 PM

Kirara7 on
Kirara7Oh yeah.... when I say Rikus hott I don't mean he is hott as a sock ^^

Kakumei_Kitsune on February 17, 2004, 2:16:36 AM

Kakumei_Kitsune on
Kakumei_KitsuneROFLMAO!!!! THAT IS HILARIOUS!!! XD!!! ::adds to faves::

Nao_Chan55 on February 12, 2004, 2:31:30 AM

Nao_Chan55 on
Nao_Chan55I love the part with riku. "I smell funny and gots girly hair". XD lmao! this is....awesome

kitty_sweet_kisses on January 31, 2004, 3:48:26 AM

kitty_sweet_kisses on
kitty_sweet_kisseslol thats funny good job love it

Kirara7 on January 24, 2004, 6:38:13 AM

Kirara7 on
Kirara7 "I'm Riku and I gots girly hair" Who cares I still think Riku is Hott * Drools *

Anime_Fangirl on January 3, 2004, 2:13:54 AM

Anime_Fangirl on
Anime_FangirlLOL, i love it

moomba_queen on December 31, 2003, 10:13:26 PM

moomba_queen on
moomba_queenhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhaahhaahha sock puppets hahahahahahaha

AnimeDarin on December 25, 2003, 3:47:38 PM

AnimeDarin on
AnimeDarinThis is the best picture!!! I couldn't stop laughing at this!!! Good job!! ^_~ Your pictures are one of my favourites to look at!! ^^

sesshomarufan on December 24, 2003, 12:19:02 AM

sesshomarufan on
sesshomarufanhahahahahahahahahaha!!!!!!must...not...laugh.....*snicker*.....*snort*....PAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!LOL!!!!*20 hours of laughing*ah....anywaz,really funny....RIKU ROX!!!!!!<br />
<br />
small voice from nowhere(SVFNW);and sora too!!!<br />
<br />
me;o.oU there are ppl haunting mai house......*shifty eyes*yes i am crazy....

Kiken_Kitsune on December 21, 2003, 11:55:33 PM

Kiken_Kitsune on
Kiken_KitsuneThis is like... the 59th laughing fit i've had in 2 hours! hahahahhahahahaaaa! Riku is funny.. and i'll give Sora a 10.5 for imagination

captaineegee on December 21, 2003, 12:33:27 AM

captaineegee on
captaineegeevery funny

silver_twilight on December 16, 2003, 10:36:27 PM

silver_twilight on
silver_twilightfirst off, I'm a majore riku fan, so,I'll tell u how much Iliked it- EVEN THOUGH i'M THE GREATEST RIKUFANGIRL THAT EVER LIVED, THIS WAS THE FUNIEST THING I HAVE EVER SEEN IN MY INTIRE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br />
*looks at picture again*<br />
hahahahahahahahahaha can't hahahahahahahaha stop.. hahahahahahahahahahahahahah *falls of chair*<br />
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH<br />
*starts to cry*<br />
hahahahahahahaha<br />
2:00 am -<br />
Amy some of us are trying to sleep here!<br />
me: *still* <br />
HAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!!!!

Rizzat95 on November 29, 2003, 1:28:43 AM

Rizzat95 on
Rizzat95You should make more comics like this!

hanyou-hikaru on November 21, 2003, 7:28:37 AM

hanyou-hikaru on
hanyou-hikaruXD!!! WTH WAS THAT?! Auh who cares, it was funny! xD

marci6538 on November 9, 2003, 1:57:28 AM

marci6538 on
marci6538BLAH HA HA! *eyes pop out*

animeluver14 on October 26, 2003, 4:47:09 PM

animeluver14 on
animeluver14*breaks out laughing*

Rinii on October 21, 2003, 12:23:56 AM

Rinii on
Riniii luuv it!

Nami on October 14, 2003, 12:59:52 AM

Nami on
NamiBRILLIANT!! You have to make more!!!

Staroo on October 13, 2003, 5:40:17 PM

Staroo on
Staroohaha that is the greatest..omg that made me laugh!! i love it

xXPaoPouXx on October 7, 2003, 3:47:12 AM

xXPaoPouXx on
xXPaoPouXxGaah! Great! <br />
<br />
"aah my spleen!" TGS right? lol great pic and you must make more! I COMMAND CHUU!!!1one

MeiTenshi on October 6, 2003, 9:47:11 PM

MeiTenshi on
MeiTenshiROFLMAO! Im a HUGE Riku fan but this was too funny for words! Wonderfuly done! Make more Doujinshi!

Soras_girl on October 5, 2003, 9:53:38 PM

Soras_girl on
Soras_girlXD HAHA THAT WAS GREAT! Very funny, I love it, haha XD Must go in favorites. ^^

KH_Naomi_san on October 2, 2003, 1:23:05 AM

KH_Naomi_san on
KH_Naomi_sanI'm a major Riku-fangirl and I still think that's hilarious! ^^ I'm gonna be saying that all day now...."I'm Sora! I'm seksay!" ^^<br />
<br />
~Naomi

Kawaii_Koi on September 17, 2003, 11:54:49 PM

Kawaii_Koi on
Kawaii_KoiThat is so Funny! *saves to faves*

EvolutionRebirth on September 15, 2003, 6:55:18 PM

EvolutionRebirth on
EvolutionRebirthOMG! LOL! My sister's looking at me funny cuz I laughed so hard!! ^^

Tikuu on September 13, 2003, 2:09:57 PM

Tikuu on
TikuuLOL!! THIS IS GREAT!! this made me laugh so hard!!I can actully picture sora doing something like that!!Great comic!!

Fairygirly on August 28, 2003, 9:43:12 PM

Fairygirly on
FairygirlyROFLMMFAO!!!!!!!! OMG THAT WAS HILARIOUS! ^-^ *cracks up for two hours* THAT WAS WONDERFUL!

madison774 on August 27, 2003, 6:32:34 PM

madison774 on
madison774I can't believe it I've been laughing 10 minutes straight that hilarious<br />

MashiDaKitty on August 22, 2003, 6:49:27 AM

MashiDaKitty on
MashiDaKittyOkay...I know this isn't TGS, but the slamming of the Riku made me think of that....just add Kairi getting run over by a car. ^_^; Make it all stick-figury, instead of puppets. and VIOLA! You got the first KHS comic! I mean the second.<br />
<br />
Nah, you don't need mental help. I DO!!!!!!!!!!!

PunkJunkie13 on August 19, 2003, 3:59:14 PM

PunkJunkie13 on
PunkJunkie13holy crap! *falls off chair and continues laughing* its funny!!

sorasgirl on August 18, 2003, 8:28:40 PM

sorasgirl on
sorasgirlthats so funny lol

slim on August 2, 2003, 6:19:25 PM

slim on
slimOMG thats great!!! i love the idea of it and the way you drew everything!!! the ending rocks!!!

pinkgirl on August 1, 2003, 7:59:26 PM

pinkgirl on
pinkgirlLOL LOL LOL LOL LOL LOL and some more LOL!!! hahah!! Riku as a dirty sock!! I love bout their facial expressions in the end!!! LOOOOOOOOOOOOL!!!!

Hiune on July 31, 2003, 11:11:20 PM

Hiune on
Hiuneahaha -adds this to favs list- this is really funny^_^ i like your other comics too ^^;;

sorasgirl on July 31, 2003, 7:37:41 PM

sorasgirl on
sorasgirlthats so funny<br />

DaniSm on July 30, 2003, 11:10:10 PM

DaniSm on
DaniSmLOL!! I loooove Riku the sock puppet!!

QueenTigria666 on July 30, 2003, 11:01:37 PM

QueenTigria666 on
QueenTigria666XDXD LOL HAHAHAH HEEHAWHAHAWDYHAW!

rikusgirl on July 30, 2003, 9:54:54 PM

rikusgirl on
rikusgirlROFLMAO! Brillant...Simply Brillant!

Yusuke_SprtDtctv on July 30, 2003, 8:45:30 PM

Yusuke_SprtDtctv on
Yusuke_SprtDtctvROFLMAO!!! *wipes tear from eye* that's hilarious^^

goggleboy on July 30, 2003, 8:03:55 PM

goggleboy on
goggleboyvary funny L.O.L