Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Link (YAY!)

Link (YAY!)

Link (YAY!) by LordessAnnara14
Link (YAY!) by LordessAnnara14

Description

Description
LordessAnnara14
I did this picture way back in June, but i never really got the chance to submit it. =3=
I guess you can say this was the last drawing i did at the age of 17, since my birthday was 16 days after. lol. xD anyway, i also wanted to say that i gave up through the shading(of course), and also that Crystal, this pic is also going to you!!
xDDD

anyway, plz enjoy!
^^

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 27
Category Games » - by Publisher » Nintendo » Legend of Zelda series » - Twilight Princess » Link Media Graphite pencil
Date Submitted Time Taken
Views 989 Reference
Favorites... 16 Keywords , , , , , , ,
Vote Score 9 License Berne Convention

Comments

Comments (27)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

tracyo0o on April 4, 2012, 9:20:42 PM

tracyo0o on
tracyo0owhy do I feel so drawn in to his hotness? :(
Good work! love it!

LordessAnnara14 on April 4, 2012, 9:45:05 PM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14xD Its all in the eyes, I assure you. ^^

lashanta_final_fantasy on February 23, 2012, 11:51:47 PM

lashanta_final_fantasy on
lashanta_final_fantasyYUP...still got it and still loving it^^

SacredWolf on February 10, 2012, 9:06:09 AM

SacredWolf on
SacredWolfI love it! his hair and eyes look great! :3

LordessAnnara14 on February 10, 2012, 9:40:50 AM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14Thank you! ^^
His eyes were the fun part. :D

lashanta_final_fantasy on February 3, 2012, 12:36:46 AM

lashanta_final_fantasy on
lashanta_final_fantasyI'm still taking good care of him for ya^^

LordessAnnara14 on February 10, 2012, 9:40:16 AM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14:'D

Pocky_PixieSticks_Anime on January 3, 2011, 1:14:39 AM

Pocky_PixieSticks_Anime on
Pocky_PixieSticks_Animewow! absolutely gorgeous! *favs* the pic is so beautiful. i love how Link looks. he's so cute, i love how everything looks. fantastic! =^_^= *gives pocky and pixie sticks*

LordessAnnara14 on January 3, 2011, 6:33:27 PM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14Thank you! xD This was VERY VERY VERY hard to do, since ive never shaded in such a long time. Dx
and what burns more is that its not even finished(much like the MOST of my drawings...) =.='
Yessss, Link is indeed cute. No, hot. No, beautiful! No, Gorgeous! No, GODLY!! XD

HighFlyingEnigma on September 22, 2010, 7:47:52 AM

HighFlyingEnigma on
HighFlyingEnigmaThis is Amazing!i love how its just so light

LordessAnnara14 on October 13, 2010, 4:26:16 AM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14thank you! xD
It wasnt actually meant to be this light. I think the scanner made it turn out like that.
but thx anyway! ^^

QueenPaige on September 10, 2010, 11:38:51 AM

QueenPaige on
QueenPaigeHOLY FRICK. *stares into the gorgeous eyes*
THIS IS SO GOOD AND CLEAN!! I WISH I COULD DRAW CLEAN LINES TT_TT' *dies* THIS IS SO WONDERFUL!! -FAAVZ-

LordessAnnara14 on September 12, 2010, 3:23:45 PM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14xDD
thank you very much! ^^
I cant really draw clean lines either. lol, these lines where INSANELY hard to draw...D'x

8D

QueenPaige on September 13, 2010, 2:36:30 AM

QueenPaige on
QueenPaigeXD
You're welcome!
Yeah...I'm so lazy I don't even try =3=' But seriously, if this is how my art will look(NOT) then I better try harder! XD

painblack on September 10, 2010, 2:53:57 PM

painblack on
painblackAh, Link. I wonder if he knows how cool he is? It would be funny if he some how found out.

LordessAnnara14 on September 12, 2010, 3:24:49 PM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14lol, im pretty sure his expression would be the same. xD
either that or he would just walk away and continue to do his thing. xDDD

lashanta22 on September 9, 2010, 8:06:19 AM

lashanta22 on
lashanta22WOW!!!! thanks so much!!! he looks beautiful and i think you did a great job on his hair. i love his eyes^^ it looks so clean and nice. i really love it...cant wait to get it around my paws lol

LordessAnnara14 on September 10, 2010, 7:49:54 AM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14xDD
I hope you like it!! ^^ His eyes are REALLY un to draw. its one of the first and only things i pute alot of detail in. (other than his hair, which is also alot of fun to play with!!)
xD

lashanta22 on September 10, 2010, 1:20:45 PM

lashanta22 on
lashanta22oh yes!!!! i love it very much and cannot wait to get it^^

JustOrit on September 9, 2010, 4:56:54 PM

JustOrit on
Comment Deleted

LordessAnnara14 on September 10, 2010, 7:53:47 AM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14Thank you! ^^
I wasnt really aiming for a pose, but more like trying to get a perspective. xD