Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Crappy Inu Yasha Comic #2!

Crappy Inu Yasha Comic #2!

Crappy Inu Yasha Comic #2! by Snake_Eyes
Crappy Inu Yasha Comic #2! by Snake_Eyes

Description

Description
Snake_Eyes
There is no longer a "Crappiest Inu Yasha comic" for I have created another crappy Inu Yasha comic! Hahahaha...ha...ha...Eh...<br />
<br />
Okay, its the end of the the episode I just watched...with that guy...and that thing with sickle arms...I forgot its name. Anyways, its the end, Inu's tired of Kagome "flirting" with Kouga. I made a twist, Inu has the Inu-Translator. Guess what happens next. o.o

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 111
Category Anime/Manga » Inu-Yasha series Media Unspecified
Date Submitted Time Taken
Views 14092 Reference
Favorites... 255 Keywords , ,
Vote Score 6 License Berne Convention

Comments

Comments (111)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

DayDreamBeliever on August 28, 2004, 12:21:21 AM

DayDreamBeliever on
DayDreamBelieverweeee!that's hilarious!! the inu translator..*snicker* oh, and now (8/28/04) they're up to the episode where naraku has his male incarnation made that went around killing people for a face (he was faceless) so now we're up to the ep where he see's naraku's memories from the cave...yeah, pretty sure.

winddemon2004 on August 25, 2004, 10:28:03 PM

winddemon2004 on
winddemon2004mwhaha Koga --;;; MINE!! BACK OFF KAGOME!! -pulls an arrow back-<br />
Pixxi: -_________- /sweat drop/ I dont kno her...

AlexHighwind on August 24, 2004, 6:05:30 PM

AlexHighwind on
AlexHighwindAlex: Heh heh heh, i like kouga better...<br />
<br />
Inu: WHAT?!?!<br />
<br />
Alex:I said, 'Get kouga a sweater!' and some pants for that matter. O.o' ...

muggy_9 on July 28, 2004, 1:19:05 AM

muggy_9 on
muggy_9never make inuyasha mad. XDXDXD funny! i like it. *saves to favs*

kurama_lover101 on July 27, 2004, 10:55:18 AM

kurama_lover101 on
kurama_lover101LMAO!!! THAT IS SO FUNNY! *ADDS TO FAVES*

darkdesire on July 23, 2004, 10:11:53 PM

darkdesire on
darkdesireHahahahahah...that is damn right HILARIOUS!!!*faves*

ChibiKioko1345 on July 23, 2004, 2:55:18 AM

ChibiKioko1345 on
ChibiKioko1345LOL! that probably is what goes on in Inuyasha's mind *shakes head*

Mew-Mint on May 18, 2004, 9:04:59 AM

Mew-Mint on
Mew-MintLMAO THAT IS SOOO FUNNY!!! -faves-

LadyoftheDeadlyDance on May 16, 2004, 8:58:51 AM

LadyoftheDeadlyDance on
LadyoftheDeadlyDanceOMFG! That's sooo funny! I love Inuyasha's expression! LOL!

themangagal on May 11, 2004, 9:03:43 PM

themangagal on
themangagalGOD IF I WAS U I WOULD BE GETTING HUNDREDS JUST FOR SELLING UR PICS NICE