Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Naruto Confesses: Slight Manga Spoilers

Naruto Confesses: Slight Manga Spoilers

Naruto Confesses: Slight Manga Spoilers by Kaya_Kioko
Naruto Confesses: Slight Manga Spoilers by Kaya_Kioko

Description

Description
Kaya_Kioko
BLEHHHHHHH.<br />
<br />
My first Naruto comic! Though, it really shouldn't count 'cause it's so bad. <br />
<br />
If you don't read the manga, you probably won't know what's going on. Sai is basically an artist and he can draw things and they'll come to life and he likes to talk gay about Naruto. So naturally, I have to throw you some crack :D<br />
<br />
I'm sorry for it being so bad. I can't draw Sai D:;;<br />
<br />
Love it, thx ;__;

General Info

General Info
Ratings
None
Comments 82
Category Anime/Manga » Naruto series Media Unspecified
Date Submitted Time Taken
Views 9005 Reference
Favorites... 122 Keywords , , , , ,
Vote Score 12 License Berne Convention

Comments

Comments (82)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

james13 on June 2, 2008, 1:28:07 PM

james13 on
james13i knew sai was gay....!!!
grat picture..we finally got a proff for it!!

Neema on May 23, 2009, 3:58:44 PM

Neema on
Neemafunny! i need to start reading reading naruto again!

ReinaUzumaki on March 7, 2009, 5:23:46 AM

ReinaUzumaki on
ReinaUzumakiHA! quite funny i had the same idea but you beat me to it

LordessAnnara14 on February 25, 2009, 11:42:53 PM

LordessAnnara14 on
LordessAnnara14....whoa....

frubiafan on January 28, 2009, 2:48:07 PM

frubiafan on
frubiafanomg... o///o

randomparty on April 30, 2008, 5:52:23 PM

randomparty on
randompartyawsome

PhantomDoll13 on April 14, 2008, 10:57:22 PM

PhantomDoll13 on
PhantomDoll13lol...yaoi comics are the best!*faves*

SonicWillRule on April 13, 2008, 10:24:17 PM

SonicWillRule on
SonicWillRuleROFLMAO...omg..thats so funny

kasumi1001 on March 13, 2008, 3:36:40 AM

kasumi1001 on
kasumi1001Omg, this is hilarious!!!

TaisyXPegasus on February 29, 2008, 2:38:15 AM

TaisyXPegasus on
TaisyXPegasusLOL!!!!!!XD

Halfgirl48 on December 16, 2007, 7:37:07 AM

Halfgirl48 on
Halfgirl48THAT IS SO FUNNY!! *FAVS* *LAUGHS FOR A MILLION YEARS*

gohstann on December 5, 2007, 12:45:25 AM

gohstann on
gohstannLOL,
So Sai drew all that! I knew it! LOL
 
Good pic- uh- comic thing!!!!
LOL

kittywings on December 2, 2007, 6:44:42 AM

kittywings on
kittywingslol, omg that is funnny!! *slaps head*

unlucky6 on October 26, 2007, 12:51:36 PM

unlucky6 on
unlucky6umm... ha... ha... ha^^ seriously funny though. Welcome new favorite artist! I like you funny peoples.

Paracetamol on October 24, 2007, 9:28:12 PM

Paracetamol on
ParacetamolO_O *faves* Yaoi Power's...

troxy819 on September 13, 2007, 9:22:46 AM

troxy819 on
troxy819OMG AWSOME I LOVE SHOUNEN-AI

FallenAsh on August 27, 2007, 3:50:13 AM

FallenAsh on
FallenAshxDDDDDDD OMG!!!!!! My lungs.... they hurt! Dx
xDDD they hurt so hurt so bad!

NinjaX234 on July 30, 2007, 10:36:33 AM

NinjaX234 on
NinjaX234HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

NinjaX234 on July 30, 2007, 10:35:56 AM

NinjaX234 on
NinjaX234OOMMGG!

thecompleteanimorph on June 22, 2007, 3:20:04 AM

thecompleteanimorph on
thecompleteanimorphXD Too... funny... *eats laughter*

SkyGirl on June 2, 2007, 7:25:40 AM

SkyGirl on
SkyGirlha thats so funny ha ha ha ha ha

Byzantium on April 15, 2007, 1:55:53 AM

Byzantium on
Byzantiumlol thats awsome! love it. I needed a laugh! I'm glad that there is at least one artist left with decent humor. +favs XP

linksonlytruelove on April 5, 2007, 10:58:58 AM

linksonlytruelove on
linksonlytruelovemwahahaha giddy up!!

Azrob on March 11, 2007, 7:03:27 AM

Azrob on
AzrobLIKE OMG LIKE I TOTALLY LOVE LIKE THIS PIC LIKE

yup i have na alter ego

FlameOfAmaterasu on February 24, 2007, 1:56:08 PM

FlameOfAmaterasu on
FlameOfAmaterasuThat is so HAAAAHAHAHAH! I need mah inhalor!!! dear god thats hilarious!!!! *naruto addict here* That is so funny, i love it!

JazmynMoon21 on February 16, 2007, 11:47:32 PM

JazmynMoon21 on
JazmynMoon21maaaan you can tell. HE'S WEARIN A BELLY SHIRT!!

Gamer_girl on February 12, 2007, 10:45:49 AM

Gamer_girl on
Gamer_girllol, XD that's hilaruious! You're very good at drawing Naruto and Sai ^-^

bentheechidna1 on February 11, 2007, 8:58:45 AM

bentheechidna1 on
bentheechidna1this is funny. I hate yaoi but this is hilarious. I wish I read trhe Naruto manga so I could understand this even better.

ChamplooGirl4eVa on February 5, 2007, 8:19:53 AM

ChamplooGirl4eVa on
ChamplooGirl4eVaIm not really a fan of Naruto, but if there is a Sai, I will watch it!

FmaLover2 on February 1, 2007, 5:57:10 AM

FmaLover2 on
FmaLover2um ewww it would be better with sasue and sakura but change the words eeww

Kaya_Kioko on February 1, 2007, 3:05:25 PM

Kaya_Kioko on
Kaya_KiokoNo, it wouldn't be better with Sasuke and Sakura because it's a play on Sai's character. It wouldn't even fracking make sense; besides, I wouldn't change a damn word for someone who doesn't know how to use punctuation.

Yukina-chun on January 21, 2007, 1:58:55 AM

Yukina-chun on
Yukina-chunUHGH!!! SAI IS SO GAY!!! BLEH!!! HE IS SICK AND DISCRIMINATING! I HATE SAI FOR THIS AND MANY OTHER RESONS!!!! ALL SAI EVER TALKS ABOUT IS PENISES!!! GROSS GAY PERVERT!! SAI SUXX!

Anyway your coloring is good but the concept is so GAY!!! I am not a naruto fan either so he can be gay with Sai if he wants too

Um...Sasuke is so cool (sorry juz gotta say that ^^;)

Kaya_Kioko on January 22, 2007, 2:12:35 AM

Kaya_Kioko on
Kaya_Kioko... Uh. If you're not a very big fan of gays, then you should be careful who you tell that too; I happen to have a GF.

Why would you say that you don't like Sai because he discriminates when you're doing the same thing?

Tuxedo_Mini_Mask on January 15, 2007, 2:17:14 AM

Tuxedo_Mini_Mask on
Tuxedo_Mini_Masksicko!!!!!!!!!!!!!

dark_winged_girl on January 6, 2007, 1:37:09 PM

dark_winged_girl on
dark_winged_girllol that's the funniest one i've seen so far

HimuraKamatari on December 22, 2006, 4:19:50 PM

HimuraKamatari on
HimuraKamatariOMG!! that is sooooo funny!! Sai is gay and does talk about Naruto penis a lot. *its creppy* anyway...... *favs*

crazicat06 on December 22, 2006, 11:38:37 AM

crazicat06 on
crazicat06^.^

K_moon on December 16, 2006, 3:02:42 AM

K_moon on
K_moonAAAHHH!!!  OMFG, SHOOT ME RIGHT NOW!!!! XD HAHAHA ROTFL!!!!!!

GreenDAY_Lover on November 13, 2006, 5:43:07 AM

GreenDAY_Lover on
GreenDAY_Loverlmao lmao lmao lmao lmao lmao !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


this is soooo funneh*rolls on the floor until head falls off and still laughing*

Themarkeddogsowner on November 5, 2006, 3:39:58 AM

Themarkeddogsowner on
Themarkeddogsownerlol,thats good!

Yeshi9909 on October 29, 2006, 1:14:01 AM

Yeshi9909 on
Yeshi9909XD That's soooo funny!! *faves*

Shearay752 on October 22, 2006, 7:23:48 AM

Shearay752 on
Shearay752ahhh...sai...you uberly hot drawing perverted and confuzzled little sasuke replacement

man that's a long title

pretty funny stuff

espiofangirl1 on September 9, 2006, 4:40:21 PM

espiofangirl1 on
espiofangirl1I wanna ride Naruto!!! >_< Giddyup! Cute comic!

xn0tp3rfect on September 6, 2006, 11:09:40 AM

xn0tp3rfect on
xn0tp3rfectXD hilarious!!

rlkitten on August 30, 2006, 10:06:40 AM

rlkitten on
rlkittenHOLY EFFIN GUACAMOLI!!!! NARUTO'S NOT GAY!!!! or is he?
 
9.9 that's wrong-but funny

WhooGo_Sanji on August 19, 2006, 3:48:27 AM

WhooGo_Sanji on
WhooGo_SanjiOMGROFLLOLLMAO

lol

sasukeisemo2006 on August 13, 2006, 1:07:58 AM

sasukeisemo2006 on
sasukeisemo2006ROFL! lol. *faves*

Tae on August 11, 2006, 9:20:01 AM

Tae on
TaeSo that's what Sai looks like XD but it is hilarious

InnocentFlame on August 2, 2006, 10:10:42 AM

InnocentFlame on
InnocentFlameLOL funny! ^^

sflower250 on August 2, 2006, 6:05:06 AM

sflower250 on
sflower250i love it^^ *faves*

LadySymphonia on July 29, 2006, 1:15:19 PM

LadySymphonia on
LadySymphoniaGiddy up!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

NightraDark on July 25, 2006, 1:39:52 PM

NightraDark on
NightraDarklmao that was great!! lol

Toan on July 25, 2006, 11:08:02 AM

Toan on
Toanyay for yoai!!!

inuyasha_girl11 on July 20, 2006, 12:40:04 PM

inuyasha_girl11 on
inuyasha_girl11*Whimpers* i thought i read enough manga but....THEY REPLACE SASUKE?!?!?!?!?!?!!? *cries*    
Very funny tho. Really. it is....BTW, what chapter # do they replace sasuke *twitches* does he die or sumpthin...?

PhunkyTyme on July 18, 2006, 11:46:24 PM

PhunkyTyme on
PhunkyTymeOh, me love the colors :D

NicNic on July 18, 2006, 9:41:24 AM

NicNic on
NicNic-ROFL- XD OMG! -faves- LOVE IT! XD tehe...

pokemonrocks on July 12, 2006, 11:22:19 AM

pokemonrocks on
pokemonrockslaughhhhhhhhhhhhhhh
hahahah
omg this is funny^-^
any ways i think it looks great...
my comment means nothing if I dont know who Sai is...-_-
lolo

DivinePathos on July 6, 2006, 5:24:27 PM

DivinePathos on
DivinePathosThatso funny!!! And CUTE!!!

InoChichi on June 23, 2006, 10:43:26 AM

InoChichi on
InoChichiHAHHAHAHA !!! Thank you for drawing such a funny comic !!!!
Hihi, me lovin, *favs*^^

mskitty on June 22, 2006, 12:06:47 PM

mskitty on
mskitty*falls out of chair and dies because of laughing too hard and choking on dinner*

YaoiPrincess on June 15, 2006, 12:16:17 AM

YaoiPrincess on
YaoiPrincessYOU HAVE THE BEST AND FUNNIEST COMICS ARIUND HERE! KEEP UP!*favs*

Kona_VampireWolf on June 3, 2006, 4:36:06 PM

Kona_VampireWolf on
Kona_VampireWolfOMG! thats so cute! and hillarious XD

tk_the_gothic_graffitti_artist on June 3, 2006, 1:44:59 AM

tk_the_gothic_graffitti_artist on
tk_the_gothic_graffitti_artistthats cute
 

anime-junkie on May 4, 2006, 10:53:12 PM

anime-junkie on
anime-junkiethis is freegin HILARIOUS!

foxgirl on April 7, 2006, 3:07:39 PM

foxgirl on
foxgirllol. I had a chance to watch Naruto today, but I didn't. lol XD

animeguys4me on March 17, 2006, 10:53:07 PM

animeguys4me on
animeguys4mehahahahaha!!!!!!!!!! c-cant...breath...*huff huff* ok...im good now... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chibi_Queen13 on March 5, 2006, 12:40:32 AM

Chibi_Queen13 on
Chibi_Queen13O.o WTF! Okay, death to Sai! How dare he do that to Naruto-kun! Heh heh, it is funny come ta think of it! *faves*

Meredianna on February 23, 2006, 3:26:26 PM

Meredianna on
MerediannaLMAO so funny xD

lMeRCiLeSSl on February 10, 2006, 4:35:50 PM

lMeRCiLeSSl on
lMeRCiLeSSl OMFG, Thats funny shyt right there!!!

Kaya_Kioko on February 9, 2006, 1:00:00 PM

Kaya_Kioko on
Kaya_Kioko...


That was a horrifying comment.

LuffySP on February 9, 2006, 4:49:00 AM

LuffySP on
LuffySPYAY DETACHABLE PENIS!

Good job.

SaiTeyaa on January 23, 2006, 5:49:13 AM

SaiTeyaa on
SaiTeyaaWTF!? Thats so funny! LOL Im not generally a naruto fan, but u just might convert me! LOL! *faves*

foodrawks on January 22, 2006, 12:59:31 PM

foodrawks on
foodrawksHAHAHAHAHAHA!!!!!1 that's totaly halarious lol *faves*

tinystarkitten on January 21, 2006, 11:28:39 AM

tinystarkitten on
tinystarkittenOMG! *kills Sai* I hate that bastard because he always talks down about Naruto's penis! That bastard! groar!

Seth: *pulls on leash* heel girl.

Me: x_O...

Nice pic though and very funny! *faves*

Black_Breeze on January 16, 2006, 5:46:34 PM

Black_Breeze on
Black_BreezexD That's just... Funny. And your little explanation just made it even funnier... xDDDD

MizuNoKage on January 16, 2006, 5:44:25 AM

MizuNoKage on
MizuNoKageLMAO !!! This is SO funny ^^

Great job ! *faves*

Badger_The_Charmeleon on January 16, 2006, 5:21:25 AM

Badger_The_Charmeleon on
Badger_The_CharmeleonLOL!!! Good job!

animaniac525 on January 12, 2006, 11:48:32 AM

animaniac525 on
animaniac525LOL LMAO!!!!!!!!
faves

kioki on January 12, 2006, 11:02:56 AM

kioki on
kiokiOMG!!!! cool!!!! lol

googelybear on January 11, 2006, 7:44:35 PM

googelybear on
googelybearBWAHAHAHA!! Luv your style! so funny...^-^