Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

corpsebecky

corpsebecky's Profile

corpsebecky's Profile
corpsebecky's avatar
Username corpsebecky Gender Female
Date Joined Location UK,Scotland
Last Updated Occupation School (damn!!!!) Luv drawing + making models though
Last visit # Pictures 54
# Comments Given739

Member Info

Member Info
corpsebecky's picture
I Wanna change my username.....i hate it!!!!!! Anywayz...... Hiya!

I love drawing obv.
Especially Disney Pixar + Dreamworkz picz! oh and not to mention Bionicle! i love dragons too,but i havn't got round 2 drawin many dragon piccies sozzy ^_^
 
My wee bro is *Catlover* (his nickname)

A Very Barry X-mas is the best film i'v seen,it is sooo funny,thatz Barry,Nigel,Lily,Walter + Simon in that piccy.
,it's set in x-mas time (obv) and Australia (man..i would love to go to Australia).My animals r all reptiles,dogs,cats + all anphibians obv lol
I also luv Zoids (especially the organoids...they'v got
more personality...lol) My fav though is Specular.

An i luv Mewtwo (from Pokemon) he's also known as "Myutsu",i'v loved him since i woz in Primary 3.
I kno a long tme ......Heh

Dreamworkz + Pixar film ~ Madagascar,Monsters Inc,Finding Nemo,Bug's
Life,Antz,Cars + Open Season r my total favz!

Fanart friendz....hoo else?

Ragdoll21092
Terra_Kitsune
Starlene
YumeXItachi
KamultheNazgul
CrazyKomouri

Hope ya like my work! ^_^

~Rebecca~ (becky)

favorite

Favorite Pictures (150)

faves_faves

Favorite Artists' Recent Submissions

Comments

Comments (252)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

prettykitty97 on October 29, 2008, 2:19:38 AM

prettykitty97 on
prettykitty97I'm good. How are you? Yay! A new friend!! ^^

prettykitty97 on October 24, 2008, 2:54:30 AM

prettykitty97 on
prettykitty97Cool! Wanna be friends? ^^

darkyoshi555 on October 4, 2008, 4:22:44 AM

darkyoshi555 on
darkyoshi555hay no problem! :D

YumeXItachi on December 17, 2007, 8:47:20 AM

YumeXItachi on
YumeXItachihi!!! X3
how're you?
i haven't talked to you in a WHILE!!!

corpsebecky on December 17, 2007, 8:50:09 AM

corpsebecky on
corpsebeckyhiya! ^-^

lol my god it has been a while...i'm fine thanks...just after doing my Standard Grade Prelims there...oh man they were aweful lol.

How'v u been?

CrazyKomouri on May 1, 2007, 12:59:01 PM

CrazyKomouri on
CrazyKomouriNo prob. And yeah, I have a Dev. account...don't go on it much. Tis Dogsndragons. :3

Terra_Kitsune on May 1, 2007, 2:58:48 AM

Terra_Kitsune on
Terra_Kitsunei had really bad cramps on last monday that i nearly fainted, all my friends are moving to another country and now My dog Charlie has cancer again

Terra_Kitsune on May 1, 2007, 2:41:26 AM

Terra_Kitsune on
Terra_Kitsunei've had the worst month of my life but other than that been just peachy

my exams are happening soon 11th May is my English exam oh joy

Featured

Featured

Mew + Mewtwo

Mew + Mewtwo

Fave Users (15)

Terra_Kitsunepookyns-5hollyberry29StarleneWaeraKamulTheNazgulragdoll21092beastofoblivion_RagnarokZoidianGirl_DSZBlue_BubbleAisalynnBrAinFreeZeSilverTallestLilostitchfan

Fans (7)

GigaGodzilla21CrazyKomouriTerra_Kitsuneragdoll21092LilostitchfanStarlene