Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

Icantdrawbutilltry

Icantdrawbutilltry's Profile

Icantdrawbutilltry's Profile
Icantdrawbutilltry's avatar
Username Icantdrawbutilltry Gender Female
Date Joined Location
Last Updated Occupation
Last visit # Pictures 13
# Comments Given90

Member Info

Member Info
Icantdrawbutilltry's picture
SORRY I HAVE THE WRONG E-MAIL AND CAN ADD MORE ART PLZ ADD HARUCHAN333 ITS ME!!!!!!! ~~ EVE

favorite

Favorite Pictures (113)

faves_faves

Favorite Artists' Recent Submissions

Comments

Comments (35)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

JessyPie on October 24, 2005, 11:14:24 AM

JessyPie on
JessyPieDear Eve,
I'm not working on my SP story for the time being, at the moment I'm working on a DP story, I have thought about it, and desided to put you in the story, you shall be Cartman's Daughter "or how ever you spell it"
thanks for writing/veiwing

_Jessypie

Icantdrawbutilltry on August 27, 2005, 7:14:28 AM

Icantdrawbutilltry on
Icantdrawbutilltryhey thax animeFan95 i WOULD love to be ur friend!! ^_^ and thax to every 1 who help me and im real srry that i have not posted, and i will soon put up my story and the rest of the charters and thank u very much for faving me clamara!! i hope yall like my art work and story that is comeing up!! L,P,CG, Eve^_^!!

clamara on August 27, 2005, 7:05:52 AM

clamara on
clamaraYOu sound a very intresting person XD I'm faving you^^

AnimeFan95 on August 14, 2005, 5:30:38 AM

AnimeFan95 on
AnimeFan95me: hi wanna be my friend?☺
ditto: yesh she can always have more friends!
stephan: even though she has enough....
me: SHUT IT STEPHAN!!!!

~AnimeFan95~
me: oh and i do Origanal Charater requests so bring it on!
ditto: *glomps* yesh!

Rikusgurl on July 14, 2005, 11:07:38 AM

Rikusgurl on
RikusgurlAwwwww! You wanna draw a piccie for meh??? O________O YAY! I'm loved... Okies, well, can you draw me a pic of anime Cosmo and anime Timmy??? Geez I love shounen ai/yaoi/slash/shota/any other boyXboy words... *_*

AngelKite on July 9, 2005, 12:23:44 PM

AngelKite on
AngelKiteI am just messaging people to ask if they would be willing to help raise awareness to the poverty in Africa and the G8 summit. I'd love it if you could help. If you wish to here is the info. Of course if you don't support the cause then you don't have to but it would be lovely if you could.
MAKE POVERTY HISTORY
Here is your chance to make a difference. What you do:
Draw your original character with your fav character or on their own, but draw them wearing the white bands for Make Poverty History on their wrists. In the space for the comments, put as many facts as you can about poverty.
This only takes about 30 mintues of your time to draw the picture. 5 minutes to upload it. By doing this, you are helping raise awareness and even save the lives of thousands of people. Think about it.
It only takes £1 to buy a band, and that pound will go so far and do so much.
Copy and paste this message onto as many people's profiles as you can.
Make a difference.
Thanx
xxx
********************************
Wanna help?

AngelKite on July 9, 2005, 12:23:26 PM

AngelKite on
AngelKiteHello!
Thanks^^
For the nice comments too.
Hope to see more pictures from you soon.My mum says drawing more makes you improve^^

Icantdrawbutilltry on July 8, 2005, 5:00:08 AM

Icantdrawbutilltry on
IcantdrawbutilltryYa, ok ill try to get it up some time but i've been bizzy but ill do my best ^_^ ur welcome!! I'm gald that u help me out a lot and thats why i do this to get help w/ my drawings ^_^ thax so much!! hope to talk to u some time and have a good day!! Love, Peace, and Chicken Grease!! lol i love that! ^_^ Eve

AngelKite on July 7, 2005, 11:38:06 AM

AngelKite on
AngelKiteYou're really drawing something for me/us?
Really?!
Can you draw anyone you find is easy to draw from Fruits Basket please?
Thanks^^

Icantdrawbutilltry on June 29, 2005, 5:01:43 AM

Icantdrawbutilltry on
IcantdrawbutilltryThax yall, but yall r the only 1s to post, but still i happy that yall help me w/ my drawings and ill do a drawing for yall just tell wat yall want me to draw and ill try my best to draw it!! ^_^ ok talk to yall letter!! Love, Peace, and Chicken Grease, Eve

Featured

Featured

Where's Timmy???

Where's Timmy???

Fave Users (26)

silverstarAnonymous UserZiran152YanaGoyashyskylarShallowShadowssesshomaru_girl04SeanHalnaissasukeloverriku_valentine20RikusgurlPunkJunkie13punkaddictPienemienLillu55

Fans (3)

beyonce_babycakeszukoswife