Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

WaterGoddess

WaterGoddess's Profile

WaterGoddess's Profile
WaterGoddess's avatar
Username WaterGoddess Gender Female
Date Joined Location Maryland
Last Updated Occupation Highschool homeschool student/ future graphic designer
Last visit # Pictures 33
# Comments Given78

Member Info

Member Info
WaterGoddess's picture

It's me on pointe with my comfy new legwarmers! At dress rehearsal for nutcracker, I'm a snowflake :)


Me

My b-day is December 31st (coming soon!)
So I'm 16 but w/e I'm baaasically 17 haha
I'm a junior and homeschooled
I have a fantastical boyfriend who's 3 years older
I want to major in graphic design
My little sister is my miracle from God
I'm Christian
I love to dance!!! I love to play piano!!!
I'm American Peruvian
So yes i do speak spanish

Hey art lovers


ok so here's the update

I'm not into anime i was before anymore. Highschool hit me hard and it was just too much of a fuss to keep up wiht the shows i loved

Also I have not been drawing often, cuz its hard to find the time now, tho i still try. Also im lazy haha and sometimes i dont have the patience. but as soon as i start i cant stop. So i LOVE art, i can never leave it. I wanna major in graphic designing.

Right now i guess you can say my passion that is evident is dancing and piano. i adore ballet! i've been dancing for almost 4 years this coming january, and 2 years on pointes.
I love clasical music, right now Chopin is my hero. OMG if you listen to his music.. its crazy fast!

But no worries, i love art too, it just takes more time. And even though im not into it anymore, i still like drawing anime. Not as much but i can, its like riding a bike... you never forget :)

NO REQUESTS haha nothing mean, its just i cant even do simple cartoon characters for my friends when they ask, let alone dozens of ppl that will ask over the net. With school and work, its not possible.

So I will be uploading evernow and the pictures i have drawn in the past 2 years-ish and any new artwork i may draw.

Thanks for reading and the support!

~*Cristina*~

faves_faves

Favorite Artists' Recent Submissions

Comments

Comments (22)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

roxra on June 1, 2007, 11:51:19 AM

roxra on
roxraTAG YOUR IT!!!! this is so scary. send this to 15 people in the next 143
mins. when you are done press F6 and your crushes name will appear on the
screen in big letters. this is scary cuz it works!!!! if you break the chain
you will have problems with relationships for the next 5 years NO SEND
BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

orianajones on January 2, 2007, 10:58:09 AM

orianajones on
orianajoneshey
this is a random hey
that i give from me 2 u, yay

K_moon on January 1, 2007, 1:51:39 AM

K_moon on
K_moonyour art is amazing!!  keep drawing!  please!!  :-D

Birdz555 on August 7, 2006, 7:09:43 AM

Birdz555 on
Birdz555Wow, your artwork rocks!! Draw more!!

Lux on June 29, 2006, 2:15:07 AM

Lux on
Luxhey :) i was just looking through your gallery and you are really good. I was wondering, it's summer, you taking requests yet? haha. keep up the good work.

inuyasha_koga_star_angle on March 18, 2006, 7:37:48 AM

inuyasha_koga_star_angle on
inuyasha_koga_star_angle i take inuyasha kagome koga requests

ILoveToDrawnkp on February 9, 2006, 7:58:59 AM

ILoveToDrawnkp on
ILoveToDrawnkpOMG! yOUR ONE OF THE BEST ARTISTS I'VE EVER SEEN! PLEASE DON'T STOP. FAVS

Raven_x on March 23, 2005, 9:44:17 AM

Raven_x on
Raven_xOMG UR FREAKIN AWSOME!!!!!!!!!!!!!!

Kei_Toshiake on March 23, 2005, 9:29:12 AM

Kei_Toshiake on
Kei_ToshiakeOMG!!!!! You are twoooooo awesome...I...I...can hardly speak...geezz...give me your talent now!!!!! I love how u draw and ink and color!!!! Plz...lend me your talents for a few days!!!! PLZ

Lucretia_Nicole on March 1, 2005, 3:28:29 PM

Lucretia_Nicole on
Lucretia_Nicolehi;) you have amazing pics !!! pls pls pls tell me when you post more ;)
luv nicole

Featured

Featured

Cover of Inuyasha Artbook

Cover of Inuyasha Artbook

Fave Users (24)

yume_no_nekoWaterNeko_GoddessUniqueAsAPlatypusTwin_NekoTima-sanTiffyAngelTenthDivineSeifer-samaSDlai88SailorSiriusdexriananinkiranienkeneko-hanyou_666Mimiru-Chan

Fans (181)

animelover003sakurakittycoukosmFullMetalAlchemist18K_moontaurus92ichigopocky93Namiko-chancamatieAqua1pinkinuyashanayrudreamcatcherwiccamewcandyshadowandsoniclover12inuyasha_koga_star_angle