Logo

Advanced Search
Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?
kairigrlkdhf's Profile
kairigrlkdhf's avatar
Username kairigrlkdhf Gender Female
Date Joined December 2, 2007 Location I IS IN LA! YAAAY QUARTS HILL
Last Updated September 18, 2010 Occupation UR BEST FREIEND THAT I KNOW U LOVE!
Last visit May 17, 2014 # Pictures 90
User Status Offline # Comments Given4464
 
Member Info
kairigrlkdhf's picture

KEWLZZ! ITS MISA I LOVE U ALEX !!!!!I LOVE U TOO >DRAKE<
frack U LITERALY ^^ HAHA ITS KALUB U KNOW I WANT IN
... UR PANTS <3 I LOVE U BABE!!!!



-.-" HAY GUYS STOP LEAVING THINGS ON MY PAGE U KNOW I CANT ERACE THEM CUZ.... ITS MEAN >.< AND NO KALUB I AM NOT GOING TO DO THAT!!!







U CAN FIND ME ON MY SPACE AS ALEX DEZ!!
MY REAL NAME IS ERICA ALEX DEZ BUT ERICA DOSNT RLLY SUIT ME SO ITS ALEX I AM 100 LOVE IT LOL
HERE IS MY MYSPACE PHOTO LINK
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=395119373&albumId=71552
(! U DONT NEED A MYSPACE TO SEE MY PICTURS LOL LEMMY KNOW IF U LIKE WHAT U SEE!)







* Alone she sleeps in the shirt of man
* With my three wishes clutched in her hand
* The first that she be spared the pain
* That comes from a dark and laughing rain
* When she finds love may it always stay true
* This I beg for the second wish I made too
* But wish no more
* My life you can take
* To have her please just one day wake






YES I AM BISEXUAL LOL SUMTIMES I CAN BE SOOO STRAIGHT LOL ONLY BI WHEN I FEEL NAUGHTY!LMAO!!!



IF I CRY WILL U CATCH MY FALLING TEARS?

IF I SMILE WILL U SMILE?
IF I RUN OUT OF TIME WILL U KEEP TRACK?
IF I WERE IN TROUBEL WOULD U HAVE MY BACK?
IF I DIE WILL U TRY TO GET OVER ME OR...
OR WOULD U CATCH MY SOUL FALLING FROM THE SKY???


laying in bed the time over head it feels like forever i wish u were here but now that u have gone i am all alone X(




OH shoot THE NAARSH WALLS R COMMING LOL CHARLY THE BLEH BLEH BLEH ... WTF A BANNANA KING??? EVEN THO I KNOW ILL NEVER COME U DON'T WANT ME I GAVE IT ALL JUST 4 A SHOT AND U USED IT TO KILL ME THAT GUN U HELD THE SHOT U FIRED BLOOD STAIND CLOTHS AND AS MY HEART BEATS SLOWER SLOWER EVERY SECOND MY LAST WORD WAS THE COLORS U SHINE R THE ONE I LOVE U FIRED AGAIN THE COLORS THAT U SHINED R THE COLORS THAT I LOVE I WILL ALWAYS LOVE U OR AT LEAST WHO U WERE!


breathless
again




tears swept across my face my hands trembel translosent figers and only dark
deth is a gift to those in my posistion
the preacher in the hall
killed by a murdereous fiend
the mader of such the black pain burns deeper and the black rain casting my unfathful shame i am sorry to you i only bring wo~
bloody hands and a body penatrated
alone i lay still deth is needed
Comments (3,323) RSS Feed

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

Gerardway2008 on December 18, 2011 6:29:40 AM
Gerardway2008
CUTE ART!!! <333
kairigrlkdhf on May 28, 2012 6:13:09 AM
kairigrlkdhf
thnx
luckylace222 on October 7, 2011 2:20:52 AM
luckylace222
Fanart Central has decided to bring back staff-hosted contests!

Our first one for 2011 will be a Halloween contest starting on October 10, 2011. Please choose a Halloween theme you would be interested in drawing!

www.surveymonkey.com/s/KPDHPTJ

The poll will close on October 10, 2011.
kairigrlkdhf on May 28, 2012 6:13:49 AM
kairigrlkdhf
sorry my internet was down
im back in fan art for good tho yaaaay
luckylace222 on May 28, 2012 2:09:34 PM
luckylace222
HAZA! that was a long Internet absence! 8D What happened? Did a bear eat your modem?
ProjectINFINITY on September 17, 2010 2:59:12 PM
ProjectINFINITY
yo
Mizzsorelle on January 2, 2010 6:46:23 AM
Mizzsorelle
nice art ;3
Dandy4Writing3 on September 26, 2009 11:21:18 AM
Dandy4Writing3
Sup?
Uncanny on May 1, 2009 6:23:11 PM
Comment Deleted
kairigrlkdhf on May 1, 2009 6:29:17 PM
Comment Deleted
Uncanny on May 1, 2009 6:30:51 PM
Uncanny
the fact that you do. =]
kairigrlkdhf on May 1, 2009 6:43:47 PM
kairigrlkdhf
^^ my ears bleed lol
Uncanny on May 1, 2009 6:54:13 PM
Uncanny
=(
sakura3001 on January 24, 2009 2:48:54 PM
Comment Deleted
sakura3001 on January 24, 2009 2:49:16 PM
sakura3001
yes.
kairigrlkdhf on December 31, 2008 4:31:05 PM
kairigrlkdhf
HAPPY FREAKING NEW YEAR! X<
Hihachi17 on October 12, 2008 4:26:20 AM
Hihachi17
i love you too
kairigrlkdhf on October 13, 2008 8:59:35 AM
kairigrlkdhf
i am not gunna erace this massage its the last ill probelly get from him the one i love that says this
kairigrlkdhf on December 31, 2008 10:07:11 PM
kairigrlkdhf
ha hahahhahahahah i was right!!!!!!
BlazingKeyblade on May 8, 2008 2:55:46 PM
Comment Deleted
BlazingKeyblade on May 8, 2008 2:57:29 PM
BlazingKeyblade
i CAN tell*** stupid typos..
Featured

kiro-chan

kiro-chan

EMO ANGEL~ SONG LYICS September 4, 2008
KARIN PIX YAY July 29, 2008
!!!ALL ABOUT MEH!!! May 6, 2008