Username   Password  
Remember   Register   |   Forgot your password?

YukinaObbsessionist

YukinaObbsessionist's Profile

YukinaObbsessionist's Profile
YukinaObbsessionist's avatar
Username YukinaObbsessionist Gender Female
Date Joined Location INSANE LAND! (Or if you prefer knowing, right BEHIND YOU!)
Last Updated Occupation Artist, Writer, Goofball, Day-Dreamer, Stalker
Last visit # Pictures 47
# Comments Given797

Member Info

Member Info
PoeticallyTwistedlyInsane

HEY, I HAVE ANOTHER SCREEN NAME asnd that is it *points up* PoeticallyTwistedlyInsane, for some reason it's not coming up in search, but it's in the YukinaObbsessionist favorite artist sections. Its pretty good, I suppose its my darker alter ego? Ah well, enjoy!


HEY PEOPLE I'M LOOKING FOR A BOY NAMED JAKE WITH BLACK HAIR AND ALOT OF FRECKLES. PLEASE IF YOU KNOW HIM TELL ME THANK YOU!

Ummerz lemme think, I have a name, it’s a nice name too. See thing is, you could be a stupid evil loser stalker, so I can’t tell you my name, but let’s just call me. INSANEONE! Or….Silent Writer. Either one workz!.

For age, I’am a marvelous wonderful teen! Got a problem with it I’ll bite your face off, got it?

Height, well I guess I gotta brag a lil right? I’m a couple inches off of six foot. Yeah, bow down and worship, dissed and dismissed you midgetz. BOO YA!!!!!!! Don’t worry, I won’ t eatcha, I started the Midget Protection Program. Y’all can join. I luv all you little chibi midgetz. ~_^. No joke.

Weight, Go ahead and ask, I don’t care, but if I don’t know you I’m gonna be like, why are you asking me how much I weigh. O_o.

Hair, I have awesome hair, and thank god I’m not blonde. Not telling what it is though. So buzz off, all I’m gonna say is long and curly and awesome. BOO YA!!!!

Family, like my other personal information AIN’T NONE YA BUSINESS! SO BACK OFF! ^_^.

Hobbies: Anime, Manga, Singing, Reading, Writing, Drawing, Daydreaming, Being Hyper and Insane, Being Stupid? I don’t know about that one. O_O. Dancing around like a total spazzy freak. I luv fire! It so pretty! Hehe go pyroz!!!!!!!!!

Life: I ALREADY TOLD YOU I NOT GONNA TELL SO SHOO!!!!!

However, I have friends, and some online, my nearest and dearest I pretty sure are these names( all names are messed up so you stalkerz cant stalker them so shut up and go away)

The Mind Reader who is Mysterious,

The Keeper of The Graves,

The Bandit of the Manga,

and then I have other friendz, but they not as special sort of. O_O Omg that sounded so mean, I didn’t mean it like that forgive me!!!! *gets attacked by angry midget friendz* AHHHHHHHHHH!!! SOMEONE HELP ME!!!!!!!!

P.S. I have a new AWESOME friend, I don't know his screen name, but his name is Nick, and he rox! YAY!

P.S. I have another new TERRIFIC friend, his name is Chris, and I don't think he even has a screen name! HOORAH!

Yeah, I have hilarious stories and awesome pictures, be jealous, you know you want to be! I luv you all!!!!!!! *hugglez* XOXO!!!! Oh and I'll do requests for people so gimme some!!!!!!!!!! Any, and if I don't know how I'll learn. LUV YAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Time for an update! First of all, THE LAUGH METER! The laugh meter is a special measure of the funny of my new series, KrazyKomixz! Until I can make it more metery for now heres the dealio. In order from least to greatest lowest funny to highest, are words to measure. Here goes.

Lowest funny: Suckz.

Semi-Lowest funny: Okay, I guess.

Middle Funny: Not bad, not bad.

Semi-Middle Funny: I likey.

High Funny: OoOoOo Nice!

Semi-High Funny: Hilarious!,or, HAHA!, or LOL!, or XD!

Highest Funny: YAY! HAHAHAHA! HILARIOUS!!

Amazingly Hilariously Geniusly Spectaculary Funny: A made-up word to represent the funny. (no stealing Webster's Words)

That's the meter! ^_^. Let's see, I feel I should tell my luvz in anime and manga. (random order) Meaning the order I write these in is simply the order they come in my head, except Full Metal Alchemist is my fave anime, and my fave manga is Vampire Game.
Anime:

Full Metal Alchemist,

Yu Yu Hakusho,

Zatch Bell,

Inuyasha,

Rune Soldier,

Naruto,

VanDread,

S-Cry-Ed,

Paranoia Agent,

Yu-Gi-Oh,

Card Captors,

Sailor Moon,

Trigun,

Rouroni Kenshin,

Rave Master,

Beyblade,

One Piece,

Shaman King,

Cyborg 009,

Case Closed,

Tenchi,

DragonBall Z, (All Sagas)

Digimon(The older digimon, new ones suck)

O_o I may like more but I can't think right now so maybe later.(26)

Manga:

Shonen Jump-
(Naruto,
Shaman King,
Hikaru-No-Go,
Yu-Gi-Oh,
One Piece,
Yu Yu Hakusho.)

Shojo Beat-
(Absolute Boyfriend,
Kaze Hikaru,
Baby and Me,
Godchild,
Nana,
Crimson Hero.)

VAMPIRE GAME!

Ranma 1/2,

Psychic Academy,

Fushigi Yugi,

Demon Diary,

Descendants of Darkness,

Immortal Rain,

Inuyasha,

Alice 19th,

Ceres Celestial Legend,

Chobits. (13) May be more but I forgot. Hehe.

My favorite authors are Rumiko Tamakashi, (Inuyasha, Gyo, Ranma1/2, ect....)

And Yu Watase, (Absolute Boyfriend, Ceres Celestial Legened, Alice 19th, Fushigi Yugi, ect...)

*claps* BRAVO BRAVO! Special credit to the author of my favorite manga Vampire Game. WAY TO GO Judal!! I used to think your name was Judai. -_- I sorriez. Plez no hurty me.

Letz see, I spend my days rotting in school, being psychotic, tkaing 60mg strattera, 54mg concerta each morning for ADHD, (CRAPPY PILLS) I have a psychologist and psychiatrist.

Insomnia, Headaches, my two big issuez. -_-. Insomnia isn't bad, except during not-summer.

I have siblings, but I have no whole siblings, that's all you need to know.

My family and personal, other than whatever I feel isn't bad or want to type, is NONE OF YOUR BEESWAX! GOT IT?

^_^ I luv horror, tormenting my dear friend Anthony, Talking to my dear friends Jack and Anthony, *waves to them* *snickerziz* Being insane, thinking, writing, drawing, singing, sleeping, (Nice innocent sleeping so shut the Hell up pervz)

I'am a bookworm, I've been called the human dictionary, but I suck at math. -_-. So sad. I despise preppies and their shallowness and mini-skirts that show their flat, bony, ugly butts. They are why skinny is becoming just as unhealthy as fat. I'm not a follower, I hate being told what to do, I have temper problems, but I'm pretty good about biting my tongue. (Okay not really always haha.) However, I'm very opinionated and love to argue, and alot, even if I don't mean to, I end up speaking faster than I think. Hehe. I fear nothing except..... NONE YA BUISNESS! ~_^ Only dear friends are allowed to know. Someday. *snickerz* I'm Christian, I'm not rascist or anything though. I hate people who think they are better than other people, or act all snobby. I don' care if a person has a "good" reason, if you would be deliberately snobby or deliberately ect... or whatever, your a fag. ^_^ Now when your giving verbal abuse then it's okay. I hate though, those people who think they are better, even more when they lie and get special favor from adults and such, and when they gang up on people. They are stupid and cowardly. I don't think there is a preppy in my entire school I like. I hate the government, unfortunately, people are too stupid to behave, so we have to have them controlling our dull lives. I luv cloudy days, poetry, originality, and random other stuff. I'll update my profiley again someday but I'm bored of writing right now, so LATAZ GATAZ!

I'm BACK! Heya everyone, I've been busy with school and stuffz, but I'm going to try to get back on track. Still no scanner, which suckz, bcuz my art is improving all the time and I would love to put some online for reals ya know? Letz see, GUESS WHO GOT IPODNANO! BOO YA! Definately gonna be making me a happy camper hehe. Ummmmmmmmmmmmmmm. Can't think of anything else I feel like writing cept to my dear friends HEYA BRO'Z! LUV MUCH! MISS MUCH! LATAZ GATAZ! *TACKLEZ/HUGGLEZ* XOXO ~~~~~~~~~LUVZ~~~~~~~~~ ~_^ !!!!!!!!

UPDATE! I KEPT FORGETTING BUT NOW I REMEMBER! THE MIP IS OPEN! The MIP or Midget Protection Program, is a group of teens who wanna be protectors or the protected! It's not all about that, it's also an awesome, funny group because hey, it is the Midget Protection Program! The Head is of course me, Princess of the Midgets, even them I'm actually a Skyscraper! ^_^. I'll have my closest Knights of course, then everyone else gets to be in as part of it as whatever they want. You can call yourself the Potato Chip of the Midget Protection Program, and your still in! Everyone get's protection, hilariousness, to meet some awesome new people, AND TO LAUGH LIKE THERE IS NO TOMMOROW! ^_^ HAHAHA! Anyone can join! Just make up a name and your job for the program and whatever else. If you want to join just post a comment like this on my profile.

Example: Hi, my name is Toryella Moryia! I'am the Head Gobliness of the Treasury of Jokes for the Midget Protection Program.

Example 2: Hello, my name is Rowan Harlin, I'm a Magician Elf for the Midget Protection Program, I have a long flowing crimson and black robe, and huge pointy ears, and the powers of all things. I AM POWERFUL! HEHE!

(You can name appearance, skills, pets, friends, luvs, ect..)

Okay everyone! YAY! I hope to get alot of joiners! THIS WILL ROCK! HAHAHA! If you join, you can put your name, your job, and that your part of the Midget Protection Program in your profile, so other members will know. Or if you want to be a secret member, you don't have to. Either way! MUWAHAHAHAHA! YAY! *TACKLEZ/HUGGLEZ* ~~~~~~~~~~~~~~LUVZ~~~~~~~~~ P.S. Here's My thingy for the Midget Protection Program!

Brix, Princess Knightess Witch Elfess Elementaless Jesteress of the Midget Protection Program!

WITH LUV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heya peoplez! Your favorite Insane Hyper Stalker Pyro Hilarious Artist is back in buisness, and I have made all sorts of awesome pictures, I just need a scanner! Hehe. Leeeeemmmeeeee see Happy Holidayz!!!!!!!!!!!!!! HOORAY!!!!!!!!! Ummmmmmmmmm......... Oh yeah! *sniff* I'm terribly sad that noone has joined the Midget Protection Program, *sob* so alone. Ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm what else, ~_^ hehe, peoplez birthdays are coming up so there is that, and I may make some holiday oriented pictures! *sob* Noone gives me requests, WAZ UP WITH THAT!? -_- *sniff* Anyway, HAPPY HOLIDAYZ! YOU ARE ALL LUVED! *Tacklez/Hugglez* ~~~~~~~LUVZ~~~~~~~ P.S. Special birthday wishes to Mysterious, Grave, and .........ME! Hehe, birthday coming up REAL soon! LATAZ GATAZ!

Well, guess what, my birthday happened! And now I'll tell you something very important. My age is.....between 13 and 16. And no I can't drive yet. So guess my age! HA!~ I've got bronchitis or something and it sucks crap. EVIL! Guess what valentines for choir we doing singing valentines and I get to help sing! YAY! special. Anyway parental controls blocked fanart for some reason for awhile but now im back! YAY! So luv ya'll! SEE YAZ! *sob noone joining midget protection program* sigh* either way *tacklez/hugglez* ~~~~~~~~LUVZ~~~~~~~~ lataz!

favorite

Favorite Pictures (834)

faves_faves

Favorite Artists' Recent Submissions

Comments

Comments (210)

You are not authorized to comment here. Your must be registered and logged in to comment

Bakura_Lover on March 21, 2006, 12:30:10 AM

Bakura_Lover on
Bakura_LoverOh wow I'm blushing by your compliments and Hi and thnx for the comment and compliments ;) and ofcourse i can draw that for ya ^^
I like the idea too lol, I'll do my best ^^

Bye for now

Broken-Heart on March 20, 2006, 12:37:35 AM

Broken-Heart on
Broken-HeartI ANIMEGIRL4EVER IM ONLY USEING BROKEN-HEARTS ACCOUT FOR COMMENTS! SO TO

YukinaObbsessionist
&
emereldstone

THAT WAS ME ANIMEGIRL4EVER NOT BROKEN HEART!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. thank you yukinaobbsessionist for letting me use your idea

and to emereldstone yes you can use my add on

Tori4506 on March 5, 2006, 5:42:56 AM

Tori4506 on
Tori4506i have new name just so you know. ^_^

Burningpetals on March 4, 2006, 5:14:33 PM

Burningpetals on
Burningpetalshey thanks for ya comment LOL. >< yeah i will do more...but its kinda hard for me to coz of school and stuff. so yeah. i like your art too. shows true passion for yuna. O.O

StarAlchemist on March 1, 2006, 6:19:21 AM

StarAlchemist on
StarAlchemistHey! Thx for adding me to ur faves! I will try and make it for u and when its up I tell u!

Roach_Chan on February 26, 2006, 11:06:08 AM

Roach_Chan on
Roach_ChanYeah, sleepy, but i got introuble so i gotta go, ttyl

Fave Users (754)

shoujoneko___Pocky_Girl_Ziran152Zimgirl11ZetaBeeZerodomonZeneshiZENZell11ZekkZeezakuro89zakkusuZackaryB

Fans (30)

sonamy4evaAvatarkukaprika_luvrPoeticallyTwistedlyInsaneshenzie9000ameliaDarling_425GreenQueenbeyonce_babycakesBlazing_SheFoolSummer_WindsKOOLGAMESgreenday_yunieThe_Swayzjesslovesbilly82